جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در پی انتصاب سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوه، اعتراضاتی از سوی برخی رسانه‌ها، فعالان رسانه‌ای و جمعی از فرهنگیان ساوه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به این انتصاب مطرح شد که فرماندار این شهرستان در پاسخ به این اعتراضات توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی الیاسی در واکنش به اعتراض‌ها در خصوص انتصاب سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان ساوه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق مواد ۸، ۹ و ۱۰ قانون اختیارات و وظایف استانداران و فرمانداران مصوب شورای عالی اداری کشور، انتصاب مدیران کل استانی باید با شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای اداری استان هماهنگ شود و در شهرستان‌ها نیز هرگونه عزل و نصب روسای ادارات باید با فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت هماهنگ شود.

 وی افزود: متاسفانه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص انتصاب سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش ساوه، هماهنگی لازم که روالی معمول و قانونی از جانب مدیران استانی است را با رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بعمل نیاورده است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی امروز پنجشنبه ۲۳ تیرماه در حکمی "حسین حیدری" را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوه" منصوب کرد. پیش از این ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group