پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: بنا به درخواست و مطالبه شهروندان ساوجی، فعالیت سینمای این شهر که به دلیل شرایط کرونایی متوقف شده بود، از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.

حسین محمودی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با قرار گرفتن شهرستان ساوه در وضعیت زرد رنگ بندی کرونایی، به محض انجام برخی تعمیرات جزئی و بهسازی زیرساخت‌ها که حداکثر یک هفته زمان می‌برد، درب‌های سینمای ساوه به روی علاقمندان باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سینمایی ساوه در سالن سلمان ساوجی این شهر صورت می‌گیرد، افزود: این سالن برای سینما ساخته نشده است، بلکه کاربری این سالن، برای برگزاری نمایش، موسیقی و همایش‌هاست ولی به دلیل نبود سینما در ساوه و در راستای پاسخ به درخواست و مطالبه شهروندان ناگزیر به استفاده از این مکان به عنوان سالن سینما شدیم.

رئیس ارشاد ساوه در ادامه با اشاره به اجرای پروژه پردیس سینمایی با همکاری مشترک شهرداری ساوه و وزارت ارشاد گفت: فعالیت سینما در سالن سلمان ساوجی ساوه در پی مطالبه شهروندان ساوجی صورت گرفته و تا زمان راه‌اندازی پردیس سینمایی به طور موقت ادامه خواهد داشت.

او تصریح کرد: یک سرمایه گذار بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری برای احداث سینمای استاندارد در ساوه است که این مهم در صورت واگذاری زمین عملیاتی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group