پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای با تصمیمی غیرکارشناسی و بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های لازم عامل هدررفت منابع بیت‌المال در طرح پیاده‌راه امام خمینی(ره) ساوه شده‌اند که باید در خصوص عملکردشان پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام «محمد سبزی» در حاشیه بازدید از روند تکمیل پیاده راه امام خمینی(ره) ساوه در گفت‌ و گو با ایرنا بیان کرد: این پیاده‌راه  هشت سال پیش با اقدامی غیرکارشناسی بدون توجه به زیرساخت مناسب با هزینه کلان ساخته شد اما اکنون نواقص موجود در آن به‌گونه‌ای است که تخریب شده و دوباره باید ساخته شود.

وی بیان کرد: عده‌ای که بیت‌المال را در این طرح عمرانی هدر دادند و به کسبه و مردم ضرر رسانده‌اند باید پاسخگو باشند زیرا که این تصمیم نادرست عواقب زیادی داشته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملیات ساخت مجدد این پیاده‌راه تسریع شده و انتظار است ظرف 10 روز آتی تکمیل شود و به منظور جبران بخشی از خسارت‌ کسبه  در عوارض کسب و کار و همچنین امور مالیاتی تخفیف پیش‌بینی شده است.

سبزی ادامه داد: تکمیل این طرح عمرانی بارها از سوی مردم و کسبه پیگیری شده است و مسئولان باید برای جبران کاستی‌ها اقدام کنند زیرا که این پیاده‌راه از معابر اصلی بوده و شرایط نابسامان آن در شأن مردم و شهر ساوه نیست.

پیاده‌راه امام خمینی(ره) ساوه تا ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار ساوه نیز در این بازدید گفت: تخریب پیاده‌راه به‌منظور رفع مشکلات زیرساخت‌های لازم در حوزه آب، برق و گاز انجام شد اما با زمان‌بر شدن ساخت مجدد آن و اصلاح مشکلات نارضایتی مردم و صنوف ایجاد شده است.

«علی میرزایی» بیان کرد: پیاده‌راه امام(ره) ساوه یکی از معضلات جدی عمران شهری بود و مردم نسبت به این موضوع گلایه جدی و به‌ حق داشتند که ظرف ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با دقت نظر مسئولان در این طرح ایجاد شبکه فاضلاب، اصلاح معابر، رفع موانع تردد شهروندان و همچنین ساخت مبلمان شهری براساس استانداردهای لازم اجرایی شده است.

ساوه با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ منطقه شهرداری و بیش از ۲۲ نقطه حاشیه‌نشین است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group