پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۶۵ هزار مشترک در استان مرکزی مشمول طرح آب امید شدند و هزینه ای از آنها دریافت نمی شود.

«یوسف عرفانی نسب» روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از  ۴۰ پروژه آبرسانی برای ۷۴ روستای استان مرکزی که با حضور مجازی وزیر نیرو و همچنین استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه در مجلس و جمعی از مسئولان در روستای سیلیجرد شهرستان ساوه برگزار شد، افزود: با ابتکار وزارت نیرو اجرای طرح ملی آب امید برای کسانی که یک سوم از الگوی مصرف در سطح کشور را رعایت کنند، آغاز شده و  هیچ هزینه‌ای از این مشترکین دریافت نخواهند شد.


وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای دی ماه در استان مرکزی آغاز شد و در مرحله نخست حدود ۶۵ هزار مشترک معادل ۱۸ درصد از کل مشترکان آب و فاضلاب استان مرکزی مشمول شدند و امیدواریم با صرفه‌جویی مردم، این تعداد افزایش یابد.
به گفته او، در مجموع شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی را در سطح استان تحت پوشش دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بیان کرد: ۳۰ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در استان شناسایی شده که در صورت همکاری شوراهای محلی، بخشداران و دهیاران جمعیت تحت پوشش شرکت آبفای استان به بیش از ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

پیگیری تامین آب آشامیدنی سالم در ساوه

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بهداشتی بهره‌مند شدند اما همچنان روستاهای زیادی از این نعمت محروم هستند.

حجت‌الاسلام «محمد سبزی» افزود: راه‌اندازی پویش هر هفته الف ب گامی موثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهر ساوه با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و پتانسیل ویژه صنعتی و کشاورزی از آب آشامیدنی سالم بی‌بهره است و شهروندان اقدام به خریداری آب سالم می‌کنند.
سبزی افزود: رفع مشکل آب آشامیدنی ساوه در دست پیگیری است و با مشخص شدن پیمانکار به زودی در این زمینه اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group