شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار ساوه گفت: در شهرستان‌های ساوه و زرندیه ۲۴۶ هزار و ۲۹۳ نفر واجد شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه هستند.

علی میرزایی امروز چهارشنبه 30 بهمن ماه در جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد، افزود: واجدین شرایط رای در شهرستان ساوه ۱۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر هستند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۳۴۷ تن مرد و مابقی بانوان هستند.

وی شمار واجدین شرایط رای در شهرستان زرندیه را ۴۸ هزار و ۵۴۶ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۵۹۱ رای دهنده را مردان تشکیل می دهند و ۲۳ هزار و ۹۵۵ نفر دیگر نیز بانوان هستند.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به اینکه 1200 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات برای حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه مشارکت دارند، اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه ۱۳۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که ۸۳ شعبه از آنها را شعب ثابت تشکیل می دهد و مابقی را سیار هستند.

وی شمار نامزدهای انتخابات مجلس در ساوه و زرندیه در نخستین روز فعالیت تبلیغاتی 37 نفر اعلام کرد و گفت: با انصراف پنج نفر از کاندیداها، هم اکنون رقابت بین 32 نفر صورت می گیرد.

میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود راهبرد اصلی در  انتخابات را حضور حداکثری مردم، برگزاری با کمترین تنش و بالاترین سطح امنیت دانست و افزود: تلاش مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات حضور حداکثری در حماسه سیاسی دوم اسفندماه، قانونمداری و انتخاباتی با بالاترین امنیت و کمترین تنش است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کمترین تنش انتخاباتی در سطح شهرستان وجود دارد و این حوزه انتخابیه در بالاترین سطح امنیتی است. این شهرستان با سه حوزه فرعی زرندیه، نوبران و خرقان آماده برگزاری انتخابات با حضور حداکثری است.

فرماندار ساوه از دستگاههای اجرایی، تشکل های سیاسی و آحاد مختلف مردم خواست تا با تبلیغ برای افزایش میزان حضور در حماسه سیاسی دوم اسفندماه توطئه دشمنان در القای ناامیدی برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات که متاسفانه برخی عناصر جاهلی هم بر طبل آنان می‌کوبند، را خنثی کنند.

در ادامه شهردار ساوه گفت: مردم یکبار دیگر در دوم اسفندماه با حضوری آگاهانه بلوغ سیاسی خود را به نمایش می گذارند و با بهترین انتخاب، مجلسی کارآمد و توانمند را تشکیل خواهند داد.

سیدمهدی حسینی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نفس تازه‌ به حاکمیت می بخشد، تصریح کرد: فلسفه جمهوریت نظام تقویت نشاط در ساختار انقلاب است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group