جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رزمنده‌ای انقلابی بود و انقلابی‌گری را خط قرمز خود می‌دانست.

سردار حسن مفخمی شهرستانی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از سردار سلیمانی به عنوان یک یار و رفیق صمیمی برای رهبر معظم انقلاب یاد کرد و به ویژگی‌های ۱۵ گانه این سردار سرافراز انقلاب به تعبیر رهبری اشاره کرد و افزود: اعتقاد به حدود شرعی در تمام موضوعات و عرصه‌های نظامی نخستین ویژگی سردار سلیمانی بود.

وی، علم و دانش، حکمت و تدبیر در همه عرصه‌ها و تواضع این سردار سرافراز نظام را از دیگر ویژگی‌های او بیان کرد و افزود: این شهید خود را همواره سرباز و مطیع ولایت می‌دانست و به بهترین نحو ممکن در تبعیت از فرماندهی کل قوا اصول نظامی را اجرایی می‌کرد.

رئیس پلیس استان مرکزی در ادامه سردار سلیمانی را جنگ آوری نمونه و سیاستمداری هوشمند توصیف کرد و افزود: سردار سلیمانی به گونه‌ای رفتار می‌کرد که با درایت و هوشمندی و نیز سیاست منطبق بر دیانت خویش وفاق بین همه جریانات سیاسی و آحاد مختلف مردم را برقرار کرده بود و از این جهت بین همه جریانات و طیف‌ها محبوبیت داشت که تشییع بی نظیر او دلیلی بر این ادعاست.

وی افزود: شجاعت یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی است و او مدافع حقوق مردم و مظلومین و جنگ آوری شجاع  در برابر ظالمین بود.

سردار مفخمی تصریح کرد: ولایت مداری سردار سلیمانی یک الگو و درس برای همگان است و او در رفتار خود این ویژگی را به خوبی بروز می‌داد.

وی به خدمات سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه نیز اشاره کرد و افزود: با شجاعت مثال زدنی سردار حاجی‌زاده و دلاورمردی سرداران انقلاب اهداف آمریکایی مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه عرصه انتظامی، را عرصه علم و عمل دانست و افزود: در انتصاب فرماندهان انتظامی از مدیران موفق و برخوردار از دانش بالا استفاده می‌شود و فرمانده جدید انتظامی ساوه نیز بر همین روال انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: قدرت مدیریت و رهبری موفق مجموعه تحت امر از مهمترین ویژگی‌های فرماندهان انتظامی علاوه بر ۶ ویژگی ساختاری است تا بتوانند با نفوذ در دلهای مردم و همکاران کارکنان را با خود همراه کند و بستر برقراری امنیت پایدار به خوبی فراهم شود.

در ادامه فرمانده سابق انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: در طول سالها خدمت در نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای مبارزه با ناامنی و برقراری امنیت پایدار بکار بسته‌ام.

سرهنگ پرویز اسدی که پس از ۳۲ سال به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، اظهار کرد: ساختار شهری ساوه به لحاظ توپوگرافی و تنوع قومیتی متفاوت از سایر شهرهای استان است و نیازمند نسخه خاص انتظامی است.

وی تصریح کرد: افسران باتجربه و پرتوان ساوه توانسته‌اند در ارتقای شاخص‌های امنیتی این منطقه موفق عمل کنند تا امنیت مطلوب برقرار باشد.

فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساوه نیز گفت: با توجه به حساسیت شهرستان ساوه برنامه‌ریزی و ساماندهی برابر ضوابط با در نظر گرفتن چالش‌های شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی افزود: پیگیری و تحقق منویات رهبری با تاکید بر تحقق شعار سال، نخستین اولویت است و همه تلاش خود را در این زمینه بکار خواهیم بست.

وی به ابلاغ سیاست‌های ۱۲ گانه ناجا در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: مهمترین و حساس‌ترین ماموریت پلیس در سال جاری، انتخابات است که با اتخاذ تمهیدات لازم بستر برگزاری انتخابات امن با حضور حداکثری را فراهم خواهیم کرد.

سرهنگ عیسی‌آبادی افزود: پیشگیری از شکل‌گیری اعتراضات غیرقانونی، استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های فناورانه، تقویت سیستم‌های پایش تصویری در ارتقای امنیت و جایگزین روش‌های نوین به جای روش های سنتی از دیگر برنامه‌هاست.

وی برخورد با سرقت با تدوین طرح جامع پیشگیری از سرقت در سایه همدلی همه سازمان‌ها و ارگان‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: سرقت یکی از معضلات جدی جامعه است و از همه ظرفیت‌ها برای برخورد با آن استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین پیگیری و اجرایی شدن طرح‌های پاکسازی برای ارتقای هدفمند امنیت اجتماعی و توجه به پیشگیری اجتماعی را از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

در این آئین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات سرهنگ پرویز اسدی تجلیل و با قرائت حکمی از سوی فرمانده ناجا، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساوه معرفی شد.

در این مراسم همچنین از خدمات سرهنگ حسین برزگر سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه در مدت زمان تصدی این سمت تقدیر شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group