پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

ایسنا/مرکزی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه گفت: پارک کردن خودروهای سنگین در معابر شهر ساوه ممنوع شد.

سرهنگ حسین برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای احترام به حقوق شهروندان، پارک هر گونه خودرو سنگین و نیمه‌سنگین در تمامی خیابان‌ها و معابر شهر ممنوع اعلام شده و در صورت مشاهده برابر مقررات برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ممنوعیت پارک کامیون و وسایط نقلیه سنگین شامل آن دسته از خودروهایی که اقدام به خواب شبانه در معابر شهری می‌کنند، نیز خواهد شد و بدیهی است که مالکین آنها برابر مقررات، اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ برزگر پارک خودروهای سنگین در مقابل معابر و منازل مسکونی شهروندان را نقض حقوق شهروندی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه پارکینگ مناسبی در مجاورت شهر صنعتی کاوه به منظور پارک خودروهای سنگین در نظر گرفته شده است، لذا رانندگان از پارک خودرو در معابر و کوچه‌های سطح شهر جدا خودداری کنند.

وی افزود: با وجود اینکه پارکینگ خودروهای سنگین در ورودی این شهر راه اندازی شده است، اما باز هم برخی رانندگان ترجیح می‌دهند خودروهای سنگین خود را به داخل شهر بیاورند که علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی، به هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت های معابر و بعضا احتمال بروز حوادث، اعتراض شهروندان ساوجی را به همراه دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group