جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اختیارات مدیران اجرایی مدیران شهرستان ساوه افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: شهرستان ویژه ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی دارای ظرفیت های بسیار زیادی است و ضرورت دارد که مدیران در خصوص ارتقای اختیارات و وظایف دستگاههای اجرایی از مدیران کل مطالبه کنند تا نحوه خدمت رسانی به شهروندان ساوجی تسهیل شود.

وی بیان کرد: نباید مردم ساوه برای جزئی ترین امور اداری به مرکز استان مراجعه کنند بلکه باید با ارتقای اختیارات اجرایی، درخواست های مردمی در سطح شهرستان مطرح و رسیدگی شود.

اکرمی با یادآوری نامگذاری سال رونق تولید اظهار کرد: رونق تولید صرفا رونق تولید کالا نیست بلکه رونق تولید و خدمت است و مسئولان در خط مقدم تحقق شعار سال هستند.

وی گفت: از فرماندار شهرستان خواستاریم که برنامه همه مدیران در خصوص نامگذاری شعار سال مبنی بر تحقق رونق تولید در اولین فرصت مطرح شود و به ارائه برنامه و طرح پیشنهادی عملیاتی در این زمینه بپردازند.

اکرمی به اظهارات ترامپ اشاره کرد و گفت: مدیران برای مقابله با گزافه گویی های ترامپ باید برنامه و‌ طرح ارائه دهند و ضرورت دارد برای سال ۹۸ نسخه متفاوتی ارائه دهند.

معاون استاندار مرکزی به لزوم شناخت دقیق شهرستان توسط مدیران اشاره کرد و گفت: مدیری که شهرستان خود را نشناسد نمی‌تواند خدمت کند. مدیران باید با شناسایی ظرفیت های شهرستان در حوزه اجرایی و ایجاد ظرفیت جدید گام بردارند تا مسیر خدمتگزاری هموار شود.

وی ملاک ارزیابی عملکرد مدیران را رضایتمندی حداکثری مردم از دستگاههای اجرایی دانست و افزود: باید با ظرفیت شناسی و تلاش مضاعف به دنبال توسعه واقعی و پایدار شهرستان بود.

معاون استاندار مرکزی ادامه داد: ارتباط وسیع و معنادار با مردم از دیگر اولویت های مدیران در سال‌جاری باید باشد. باید نحوه و چگونگی دسترسی مردم به مسئولان تسهیل شود. نباید مدیران منتطر حضور مردم در ادارات باشند بلکه باید به میان مردم بروند چراکه معنای واقعی مدیر خدمتگزار حضور در سطوح مختلف جامعه است. بنده این تصمیماتی که امروز در شورای اداری مطرح شد را ارزیابی و رصد خواهم کرد تا بطور واقعی عینیت یابد.

وی خواستار حضور مستمر مدیران کل در شهرستان ویژه ساوه شد و افزود: یکی از امتیازات مدیر شهرستانی دعوت از مدیران کل است و همه این تصمیمات به طور مستمر رصد و پایش خواهد شد.

وی گفت: باید جلسات کاربردی و کلیدی برای حل مشکلات مردم تشکیل شود و مدیران باید فعال باشند. مدیری که بخواهد کار روتین انجام دهد و صرفا در ساعات اداری فعالیت کند در شأن نظام اسلامی نیست. مدیر باید تمام وقت در خدمت مردم باشد. رخوت و سستی مدیران در قاموس نظام اسلامی نمی گنجد.

اکرمی همچنین خواستار برگزاری انتخاباتی قانون مند با حضور حداکثری مردم توسط مدیران شهرستانی شد و افزود: همه مسئولان در برپایی انتخابات پرشور و قانونمند باید تلاش کنند.

وی در خصوص سیلابی شدن استان نیز گفت: باید یک سری اقدامات علمی پس از فروکش شدن سیلاب صورت گیرد. یکی از وظایف قانونی ما ارزیابی فنی اتفاقات ناگوار بر اثر سیل است. کشور در شرایط آزمون و خطا نیست باید عبرت بگیریم که دوباره دچار اشتباهات نشویم و شاهد تخریب ابنیه بر اثر اشتباه نباشیم.

اکرمی گفت: باید افرادی که در گذشته تصمیمات غلط گرفتند که بر اساس آن امروز شاهد تخریب ابنیه و زیرساخت ناشی از تصمیم غیرعلنی و غیر قانونی آنها بوده ایم شناسایی و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد.

وی افزود: مدیری موفق است که برای شهرستان خود امکانات و ظرفیت جذب کند. ساوه نزدیک پایتخت و دومین شهرستان استان است و مدیری در این شهرستان کارآمد و زرنگ است که از امکانات موجود استفاده حداکثری کرده و در جهت جذب امکانات جدید تلاش کند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز در این جلسه گفت: تدبیر به موقع، تلاش مضاعف و حضور بهنگام مدیران شهرستان موجب پیشگیری از تبعات منفی سیل و کاهش خسارات ناشی از آن شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: حضور مستمر و تلاش ارزشمند مدیران توانست شهرستان را از اتفاقات ناگوار سیلابی شدن مصون نگه دارد.

وی با بیان اینکه کار برای رضای خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار بوده و مورد رضایت مردم خواهد بود، تصریح کرد: گناه عامل بدبختی دنیا و آخرت ماست و اگر کسی از راه درست نخواهد به خدا برسد از راه گناه نخواهد رسید.

امام جمعه ساوه در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون سیاسی استاندار برگزار شد، گفت: تدبیر به موقع، تلاش مضاعف و حضور بهنگام مدیران شهرستان موجب پیشگیری از تبعات منفی سیل و کاهش خسارات ناشی از آن شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: حضور مستمر و تلاش ارزشمند مدیران توانست شهرستان را از اتفاقات ناگوار سیلابی شدن مصون نگه دارد.

وی با بیان اینکه کار برای رضای خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار بوده و مورد رضایت مردم خواهد بود، تصریح کرد: گناه عامل بدبختی دنیا و آخرت ماست و اگر کسی از راه درست نخواهد به خدا برسد از راه گناه نخواهد رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group