پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

استاندار مرکزی گفت: شهرستان ساوه میزبان 25 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری خارجی به میزان یک میلیارد و ۶۰ میلیون دلار است.

به کزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی اقازاده در آیین افتتاح خط تولید جدید شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه در خصوص افتتاح این خط تولید اظهار کرد: با افتتاح این خط تولید کشور در شرایط بهتری قرار گرفت.شعار" بله ما می توانیم"که شعار این شرکت ایت در ایران مشهود بوده و محقق شده است.امروز این شعار با شعار ملی مردم ایران همخوانی دارد چراکه ما می توانیم هرکاری برای توسعه پیشرفت و توسعه و رونق اقتصادی لازم باشد را به بهترین شکل انجام دهیم .

وی افزود: برگزاری این مراسم با شکوه نشان دهنده قطع وابستگی و واردات ایران از این کالا بود و ای کاش مردمی که از این نوشیدنی ها در این قوطی ها استفاده می کنند بدانند که چه سرمایه گذاری و تکنولوژی عظیمی در این قوطی ها به کارگیری شده است .

استاندار مرکزی تصریح کرد:تولیدی که در این شرکت صورت می کیرد موضوعات زیست محیطی را نیز رعایت کرده و هیچگونه اثار زیانباری برای طبیعت و محیط زیست به همراه ندارد .

آقازاده با بیان اینکه شهرستان ساوه در حال حاضر میزبان ۲۵ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری خارجی است گفت: مجموع این سرمایه گذاری ها یک میلیارد و ۶۰ میلیون دلار است که البته قوطی سازی که فاز دوم آن امروز افتتاح شده بخشی از این سرمایه گذاری است .

وی اضافه کرد: مجموع صادرات استان مرکزی در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۵ میلیون دلار صادرات غیرنفتی بوده که این میزان صادرات برای نخستین بار در تاریخ استان مرکزی صورت گرفته و قطعابا راه اندازی این مجموعه عظیم و این خط تولید امسال به آمار صادرات غیرنفتی استان اضافه خواهد شد .

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این حرکت های خوب مردمی که با سیاست های اقتصادی جمهوری اسلامی هماهنگ است بتوانیم در رونق تولید و ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم و بتوانیم پسخ محکمی در عمل به افرادی بدهیم که هدفشان تضعیف مردم ایران است. به بدنه دولت ایران و مجموعه نظام ایران در مقابل تحریم ها خدشه ای وارد نمی شود اما با تحریم هایی که امروز با آن درگیر هستیم هدف مردن ایران هستند که این موضوع بزرکترین خیانت برخی رژیم های دنیا است که مردم ایران را هدف قرار داده اند اما مردم ایران در سال ۹۷ که بزرگترین تحذیم ها علیه آنها ایجاد شده بود بزرگترین کار اقتصادی را انجام دادند که یکی از این افتخارات افزایش صادرات غیرنفتی در کشور بود .

آقازاده افزود: پاسخ مردم ایران به افراد نادان جاهل و تازره به دوران رسیده سیاست این است که "ما می توانیم" و ازین پس نیز هرکس بخواهد ملت ایران را هدف تحریم ها و محدودیت ها قراردهد باز می گوییم که ما میتوانیم

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group