جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب در مراسمی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی واحد تولیدی سرامیک نانو و آنتی باکتریال برای اولین بار در ایران در شهرک صنعتی غرق آباد از توابع ساوه آغاز شد.

مدیر عامل این واحد تولیدی در حاشیه کلنگ زنی این کارخانه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در حال حاضر فناوری نانو در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک پس از پخت این محصول قبل از بسته بندی به صورت لایه پوششی صورت می گرفت.

محمدرضا عقلی افزود: در شرکت کاشی پرتو سرام آرین به روش پودر خشک فناوری نانو و آنتی باکتریال به کاشی و سرامیک تولیدی قبل از پخت افزوده می شود برای اولین بار در ایران صورت می گیرد.

وی به مزیت این نوع تولید کاشی و سرامیک در ایران اشاره کرد و گفت: ماندگاری تولید این محصول با پوشش نانو و آنتی باکتریال حدود 16 سال است اما با استفاده از روشی که این شرکت اعمال خواهد کرد مدت ماندگاری و میزان استحکام محصول تولیدی تا بیش از 50 سال افزایش خواهد یافت و یک محصول با کیفیت و ماندگار روانه بازار خواهد شد.

عقلی بیشترین بازار مصرف این نوع کاشی را در نقاطی که نیاز به ایزوله بالا نظیر اتاق‌های عمل دارد بیان کرد و گفت: در این شیوه تولید کاشی و سرامیک جذب نکردن آب و لکه پذیری تا حدود 50 سال غیر ممکن خواهد بود و عمر کاشی و سرامیک به انداز عمر یک ساختمان خواهد بود.

وی بیان کرد: این واحد صنعتی با فناوری روز دنیا و ماشین آلاتی از کشورهای چین و ایتالیا در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 متر مربع و زیر بنای چهار و 500 متر مربع با سرمایه گذاری 380 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 90 نفر به صورت مستقیم و 450 نفر به صورت غیر مستقیم احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: استحکام کاشی و سرامیک و ماندگاری آن در این نوع فناوری موجب افزایش عمر ساختمان خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group