پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار ساوه برضرورت تدوین برنامه عملیاتی و نقشه راه در سطح مدیریت شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، علی میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه بر رعایت انضباط اداری بین مدیران تاکید کرد و افزود: انضباط اداری و سلامت کاری باید سرلوحه کار مدیران باشد و مدیران خود را موظف به حضور به موقع راس ساعت مقرر شده در جلسات حضور یابند.

وی خواستار ارائه نقشه راه و برنامه عملیاتی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی برای سال آینده شد و افزود: مدیران ادارات باید در ارائه برنامه عملیاتی و نقشه راه تمامی ظرفیت ها، چالش ها، فرصت ها و محدودیت ها را منطبق بر اصول برنامه ریزی لحاظ کرده و هر سه ماه یکبار نیز به تشریح نقشه راه و ارزیابی اقدامات صورت گرفته بپردازند. برنامه عملیاتی باید به گونه ای تدوین شود که قابلیت ارزیابی داشته باشد.

وی بر دعوت از مدیران استانی و ارزیابی از نتیجه حضورشان در شهرستان تاکید کرد و افزود: سیستم اداری دارای اجزای بهم پیوسته است و هرگونه نقص و اشکال در سیستم اداری قطعا مجموعه شهرستان را با چالش مواجه خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در شرایطی است که به کارآمدی و تلاش مضاعف نیاز دارد، تصریح کرد: کم کاری از هیچ کس پذیرفته نیست، مدیری که صلاحیت و اهلیت ندارد و به دنبال آزار و اذیت مردم است موجب بروز نارضایتی در کل سیستم اداری می‌شود و مجموعه شهرستان آسیب خواهند دید. امروز به مدیرانی نیاز داریم که روزانه ۱۸ ساعت با جدیت کار کنند چرا که شرایط کشور ایجاب می‌کند.

وی بر حضور پررنگ مدیران در مناسبت‌های ملی و مذهبی تاکید کرد و افزود: مردم باید حضور مدیران را در صحنه به چشم ببینند.

میرزایی به نقش رسانه ها به عنوان واسطه بین مدیران و مردم اشاره کرد و افزود: وظایف رسانه‌ها مطالبه گری است. مدیران با رسانه و خبرنگاران ارتباط گسترده‌ای داشته باشند چرا که انتشار اخبار امید آفرین موجب تقویت امید و نشاط اجتماعی خواهد‌ شد.

وی همچنین با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بدخواهان نظام با تماشای حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بدانند که هیچ خللی در عزم و اراده این ملت در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبری وجود ندارد.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی ساوه بر کسب آمادگی بیشتر و مراقبت‌های لازم در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

امام جمعه ساوه نیز گفت: احداث سایت پسماند در ساوه ظلم بزرگ به مردم است و به عنوان امام جمعه در این خصوص سکوت نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده‌ای به توطئه افکنی‌های دشمنان داد و حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران کشورمان شد نتیجه عصبانیت دشمن از این حضور حماسی بود.

وی در ادامه از حق‌الناس به عنوان ظلم آشکار به خدا و مردم و از کم کاری به عنوان یکی از مصادیق ظلم و نمونه بارز حق‌الناس یاد کرد.

حسینی کم فروشی و  جابجا کردن حق‌ها را ظلم بزرگ به مردم دانست و افزود: در حوزه اداری و در  عزل و نصب‌ها، نباید حق را پایمال کرد.

امام جمعه ساوه در ادامه گفت: احداث سایت پسماند در ساوه ظلم بزرگ به مردم است و بنده به عنوان امام جمعه در این خصوص سکوت نخواهم کرد و همواره موضع مخالفت خود را اعلام خواهم کرد.

به گزارش ایسنا؛ رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساوه به بیان فعالیت‌ها و اقدامات در دست اجرا در خصوص ستاد تنظیم بازار شهرستان اشاره کرد و گفت: جذب و توزیع کالاهای اساسی مانند برنج، مرغ منجمد و‌ گرم، گوشت قرمز منجمد و گرم، لاستیک و ...از مهمترین اقدامات است.

جعفر گندمکار به برگزاری نمایشگاه بهاره اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی از اول بهمن تا پایان تعطیلات نوروزی و به صورت کشیک شبانه روز اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، شهردار ساوه نیز گفت: سالی که گذشت به جهت تغییر ناگهانی در درآمد شهرداری،‌ یک شوک پرخیر و برکت همراه با سختی فراوان ناشی از اجرای برنامه توسعه کشور به مجموعه مدیریت شهری، وارد شد.

سیدمهدی حسینی افزود: کاهش ۷۰ میلیارد تومانی بودجه ناشی از تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در اجرای قانون جدید، مدیریت شهر را با چالش مواجه کرد گرچه با حمایت لازم و تدبیر مناسب توانستیم از این مقطع بحرانی با موفقیت عبور کنیم.

وی بیان کرد: با مدیریت شرایط سخت، پروژه‌های کم نظیری در سطح شهر نظیر احداث کمربندی به طول ۱۶ کیلومتر ‌به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و نیز بهسازی معابر شهری و افزایش سرانه تفریحی و پارک‌ها صورت گرفت.

وی به افزایش دو برابری جمعیت ساوه اشاره کرد و گفت: ۲۲ منطقه حاشیه نشین در ساوه یک آسیب برای شهر است گرچه اقدامات گسترده‌ای برای ساماندهی این نقاط در نظر گرفته شد. هم اکنون 45 کیلومتر از مسیر ۱۰۲ کیلومتری نقاط ضعیف شهر زیرسازی و آسفالت شده و فضاهای تفریحی و ورزشی نیز در حال احداث است.

شهردار ساوه با اشاره به استقبال شهرداری از بهار گفت: شهرداری در ایام نوروز با گل آرایی و زیباسازی شهر و نیز تمهیدات لازم برای اسکان مسافرین به استقبال بهار رفت.

در ادامه رضا ایاز دبیر ستاد خدمات سفر تعطیلات نوروزی، به ارائه گزارشی از فعالیت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در آستانه نوروز پرداخت، همچنین ابراهیم مردانی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه، سیدلقمان حسینی رییس جمعیت هلال احمر ساوه، حسینی اداره راه و شهرسازی، عباس محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه نیز به ارائه گزارش پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group