جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

در مراسمی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه معرفی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی در این مراسم گفت: تعامل دستگاه‌های دولتی با صنعت، معدن و تجارت می‌تواند باعث پیشرفت کارها و تسهیل امور صنایع و اصناف شود.

محمدرضا حاجی پور افزود: ادارات صمت باید رکن اصلی جلسات شهرستان‌ها باشند زیرا این سازمان دغدغه تولید و کار آفرینی و اشتغال داشته و نباید کاری کرد تولید کنندگان سرد شوند.

وی با تاکید بر اینکه با همدلی و همراهی باید در جهت رفع موانع تولید گام برداریم، اظهار کرد: تغییر و تحولات در سازمان‌ها طبیعی است ودر تمام دوران زندگی این اتفاق تکرار شدنی است.

حاجی پور افزود: عمل ما باید در مناصب گونه‌ای باشد که رضای خداوند مدنظر باشد تا مورد رضایت مردم قرار گیرد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات ابوالفضل شعبانی به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساوه که در برهه‌ای سخت عهده دار امور بودند، رئیس جدید این اداره را از چهره‌های شناخته شده این سازمان و مورد وثوق مردم شهرستان دانست که با عملکرد خود رضایت مردم را فراهم کرده است.

وی همچنین گفت: در سفر اخیر وزیر صنایع به استان مرکزی مقرر شد بسیاری از وظایف سازمان به شهرستان‌ها تفویض شود تا از رفت و آمدهای غیر ضروری به مرکز استان کاسته شود.

حاجی پور رصد موانع و مشکلات واحدهای صنعتی یکی از اولویت‌ها ووظایف اصلی ادارات صمت دانست و افزود: دغدغه تولید یکی از اصلی ترین دغدغه‌های دولت است.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ابوالفضل شعبانی به در سمت سرپرستی اداره؛ جعفر گندمکار به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group