پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اجازه نخواهیم داد ذره‌ای از حقوق بیت المال در پروژه‌های مسکونی‌ شهرک علوی ساوه پایمال شود.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی در جلسه کمیته حفظ حقوق بیت المال شهرستان ساوه که به منظور بررسی مشکلات پروژه ساختمانی مجتمع اقاقیا واقع در شهرک علوی در سالن جلسات ساختمان دادسرای ساوه با حضور برخی از مسئولان برگزار شد، با اشاره به بازدید میدانی خود از این پروژه، بر حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد و افزود: در ابتدا توصیه ما این است که به جای کشاندن کار به محاکم و رفت و آمدها به دادگاه، مشکلات با توافق حل شود و پروژه به اتمام برسد و خانه های مردم تحویل شان شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از نظر تشکیلات قضایی، طرف قرارداد اداره کل راه و شهرسازی، شرکت یاران سازه است که هر دو هم در قبال مردم و هم در قبال بیت المال مسئولند و اینکه بگوئیم باید پروژه را می‌ساختند و سهم راه و شهرسازی را پرداخت می‌کردند، قابل قبول نیست .

این مقام قضائی در استان مرکزی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در این مجتمع مسکونی تصریح کرد: مشکل برق ساختمان باید ظرف مدت یک هفته توسط شرکت اصلی طرف قرارداد با راه و شهرسازی و اداره برق برطرف شود و ایمنی کامل آن هم تامین شود. همچنین کلیه مشکلات موجود ساختمان می‌بایست ظرف مدت یک ماه حل شود.

وی با اشاره به اینکه زمان تحویل پروژه سال 95 بوده است و تا الان واحدها تحویل نشده است بیان کرد: مدت زیادی هم از اخذ وام توسط شرکت سازه یاران می‌گذرد و این وام با تاخیر به پروژه تزریق شده است، مسئول طولانی شدن این زمان و عدم انجام تعهدات و عدم تحویل واحدها شرکت سازه یاران است.

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: اگر در این پروژه یک ریال در حقوق بیت المال قصور شده باشد و حتی یک متر از زمین این پروژه که مربوط به بیت المال است تضییع شود، پیگیری و برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد ذره‌ای از حقوق بیت المال در این پروژه پایمال شود و تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات مردم برطرف شود و نارضایتی عمومی از بین برود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group