سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

همزمان با افتتاح شبکه جامع خدمات بیماران خاص در سراسر کشور، مرکز جامع بیماران خاص مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و شهدای ۱۷ شهریور در طبقه دوم درمانگاه تخصصی این مجتمع و از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط مستقیم با "دکتر هاشمی" وزیر بهداشت و درمان، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در مراسم افتتاح مرکز جامع بیماران خاص ساوه گفت: این مرکز به بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی ارایه خدمت می ‌ کند .

دکتر عباس نیک روش با اشاره به خدماتی که به صورت پراکنده به بیماران خاص در شهرستان انجام می شد، عنوان کرد: هدف از افتتاح این مرکز، تجمیع خدمات به این بیماران در یک مرکز مجهز است تا بیماران نیازشان را در یک مرکز و به صورت متمرکز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: بیماران خاص ، با مراجعه به این مرکز توسط متخصص داخلی ویزیت می ‌ شوند ، سپس بنا به نیاز ، به سایر متخصصین و یا خدمات از جمله توانبخشی ارجاع می ‌ شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی در ادامه ضمن اعلام فعالیت داروخانه بیماران خاص در این بیمارستان گفت : در حال حاضر ۲۱۲ بیمار MS با کارت هوشمند از این داروخانه، خدمات دارویی دریافت می ‌ کنند .

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز، وضعیت درمانی بیماران خاص دو شهرستان ساوه و زرندیه بطور مطلوبی ساماندهی شود و در صورتی که نقصی در خدمات دهی به این بیمار وجود دارد شناسایی و برطرف شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group