جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

شهردار ساوه گفت: شرایط کنونی اقتصاد کشور موجب افزایش هزینه شهرداری‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید مهدی حسینی در آیین اهدای احکام انتصاب برخی مدیران شهرداری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، با تقدیر از حمایت های شورای اسلامی شهر عنوان کرد: حمایت شورای شهر موجب شد تا با پشتیبانی آنان بتوانیم شرایط سخت بحران مالی سال گذشته را مدیریت کرده و بار دیگر اعتماد عمومی را به شهرداری برگردانیم.

وی تصریح کرد: اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه از گذشته قابل پیش‌بینی بود اما بحران اقتصادی سال 97 و پدیدار شدن وضعیت دشوار اقتصادی در کشور غیر منتظره بود و این امر موجب شده تا هم اینک شرایط شهرداری‌ها برای کار کردن سخت‌تر شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط شهرداری و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، هم اینک شهرداری ساوه نسبت به سایر شهرداری های استان مرکزی به آرامش نسبی دست یافته است .

حسینی به ارتقای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به سازمان نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی این سازمان فقط در مراکز استان انجام می‌شود اما به دلیل وجود بستر مناسب در شهرداری و پیگیری‌های انجام شده این امر در ساوه محقق شد.

بر اساس احکام صادره از سوی شهردار ساوه، "مهدی صفا خلج" به عنوان معاونت اداری و مالی، "حمید کمالی" به عنوان سرپرست امور اداری و "جعفر حسینی" به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه منصوب شدند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group