پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل موقعیت ویژه پرندک شاهد زمین خواری از طریق رانت و سفارش عده ای در این شهر هستیم، اما با تمام وجود در مقابل این رانت ها و سوءاستفاده ها ایستاده ایم ‌و‌ اجازه رانت‌خواری نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در دیدار مردمی با مردم شهر پرندک از توابع زرندیه که در جریان سفر استاندار به این منطقه صورت گرفت، با بیان اینکه پرندک از حداقل ها محروم است، افزود: با وجود اینکه این شهر در نزدیکی تهران و حتی در مجاورت فرودگاه بین المللی قرار دارد اما با وجود این پتانسیل از حداقل ها محروم است.

وی گفت: زمین های شهر باید در اختیار مردم پرندک قرار گیرند و در شرایط کم آبی صنایعی در شهر احداث شود که نیاز آبی بالایی نداشته باشد.

امام‌جمعه پرندک حجت الاسلام سید حسن سید محمدی نیز رها شدن شهر پرندک از این وضعیت را برای توسعه و جلوگیری از گرانی مسکن و تعیین تکلیف سندهای شهرضروری دانست و گفت: وضعیت این شهر زیبنده استان مرکزی نیست.

وی افزود: تخصیص اراضی جدید و پیش بینی فازهای جدید برای احداث صنایع کوچک، در افزایش اشتغال موثر است.

سیدمحمدی گفت: تعطیلی کارخانجات و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در پرندک مسائل بسیار مهمی هستند و باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group