چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به ادامه همکاری رنو درخصوص استقرار در ساوه خوش بین هستم.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان اینکه آمریکا دشمنی همیشگی با ایران داشته است، گفت: بدعهدی آمریکا بر کسی پوشیده نیست و امروز باید با رئیس جمهوری فعلی آمریکا و نه با آمریکا تقابل داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ترامپ باید شماتت شود و باید به جای پرچم آمریکا عکس رئیس جمهوری فعلی این کشور در مجلس آتش زده می‌شد و شاید با این اقدام بخش عمده‌ای از مردم آمریکا را نیز که با ترامپ موافق نیستند با خود همراه می‌کردیم.

منصوری با تاکید بر عدم مقبولیت ترامپ در بین نیمی از جمعیت آمریکا بیان کرد: ترامپ جیره خوار عربستان و اسرائیل شده است و با پول‌هایی که از این کشورها گرفته قطعا در مقابل ایران می‌ایستد، البته این تقابل ترامپ با ایران قابل پیش‌بینی بود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید اروپا را تحت فشار قرار دهیم که اگر خواستار همکاری با ایران است حسن نیت خود را اثبات کند و به دور از فرصت سوزی برای اجرای عهدنامه ای که بین هفت کشور امضا شد و امروز تنها یک کشور از آن خارج شده است با قوت به جلو حرکت کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها یک کشور از برجام خارج شده است و ایران نباید دومین کشور باشد، افزود: ایران با صبوری مظلومیت و حقانیت خود را ثابت کرده است و باید صبر کرد و اگر دیگر کشورها بدعهدی کردند در آن شرایط ایران از عهدنامه برجام خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران همواره سختی‌ها را در زیر سایه ولایت با همدلی و اتحاد پشت سر گذاشته است، گفت: قطعا در شرایط کنونی باید با وفاق ملی در این مسیر حرکت کرد. آمریکا با سیاست های خصمانه اش برای همیشه دشمن ماست و اگر کشورهای دیگر از برجام خارج شوند قطعا ایران نیز از این توافق خارج خواهد شد و مستقل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

منصوری در خصوص پروژه استقرار رنو در ساوه و تاثیر خروج آمریکا از برجام و در این پروژه گفت: به نظر می‌رسد که این خروج آمریکا از برجام تاثیری در سرمایه‌گذاری رنو در ساوه نداشته باشد چراکه رنو یک شرکت خصوصی است و بزرگترین تولیدکننده و دومین فروشنده خودرو در جهان است و قطعا مزیت‌های موجود در ایران را نادیده نخواهد گرفت و به ادامه همکاری این شرکت جهت راه اندازی واحد تولیدی در ساوه خوش بین هستم، هرچند در کل سیاست های کلی فرانسه در تصمیم نهایی رنو تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: ایران کشوری است که امکانات زیرساختی آب، برق، گاز و نیروی انسانی ارزان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و رنو قطعا از این مزیت‌ها ساده عبور نخواهد کرد و حتی مالیات کمتری به نسبت کشور خود پرداخت خواهد کرد. از سویی رنو بواسطه تعهدی که به ایران دارد و پیش‌پرداختی که انجام شده خواهان حضور در ایران است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرارت‌ها و شیطنت‌های صورت گرفته در داخل کشور جهت جلوگیری از ورود رنو به کشور و سرمایه‌گذاری در ساوه افزود: خوشبختانه رنو تمایل بسیاری برای حضور در ساوه دارد و در شرایط کنونی مردم باید ترامپ را هدف شماتت قرار دهند و به انتظار اثبات برادری اروپایی‌ها نشست.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group