جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: سند ۲۰۳۰ تحت هیچ عنوانی در مدارس ساوه اجرا نشده و اصلا جایگاهی ندارد و ملاک عمل مسئولین در مدارس، سند تحول بنیادین و مصوبات شورای آموزش و پرورش است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، ابراهیم فراشیانی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسمی به نام این مجموعه و انتقادات برخی مسئولین گفت: با دستور و نظارت مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هیئتی تشکیل و در حال بررسی موضوع و اعلام نتیجه در این زمینه هستند.

وی گفت: در مورد مسائل اخیر با توجه به این که آموزش و پرورش نقشی در برگزاری نداشته است اما مدیر کل آموزش و پرورش استان با دغدغه و حساسیت بسیار زیاد دستور تشکیل گروه پیگیری جهت روشن شدن موضوع داده و بعد از مشخص شدن مقصرین این امر با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

وی تاکید کرد: تاکنون آموزش و پرورش ساوه میزبان مراسم فرهنگی و ارزشی در شهر بوده و اجازه نخواهیم داد تا در اعتماد خانواده‌ها به مجموعه آموزش و پرورش خدشه ای وارد شود .

مدیر آموزش و پرورش ساوه در ادامه گفت: در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان از محل مشارکت خیرین برای احداث فضاهای آموزشی جذب شده و قرار است جشنواره خیرین مدرسه ساز در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد

وی از فعالیت علمی پژوهشسرا در ساوه خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار در زمینه پژوهش‌های قرآنی، ۳۰ محفل در ۳۰ مدرسه تشکیل شده است و قرار است با شناسایی استعدادهای قرآنی، میزبان اولین جشنواره قرآنی باشیم.

فراشیانی گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارهای بزرگی در زمینه آموزش پیشگیری از اعتیاد، فضای مجازی، فرزندپروری و سبک زندگی دینی و اسلامی صورت گرفته است و در زمینه هدایت تحصیلی و روش‌های هدایت دانش‌آموزان به رشته های مورد علاقه طبق توازن رشته‌ای عمل شده گرفته است.

وی اجرای مسابقات فرهنگی هنری و نماز ، اجرای طرح روحانی امین مدارس جهت امر به معروف ونهی از منکر ، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و اجرای نماز جماعت مدارس با حضور امام جمعه و طرح پرسش و پاسخ را از دیگر فعالیت ها برشمرد.

وی درخشش دانش آموزان در کنکور و کسب رتبه‌های زیر هزار ، فعالیت‌های بزرگ پژوهشسرای دانش آموزی و رتبه ممتاز استانی ، درخشش هنرجویان در مسابقات علمی عملی و درخشش دانش آموزان در مسابقات نادکاپ را از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه آموزشی بیان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group