چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

شهردار ساوه گفت: ناوگان تاکسیرانی این شهر نیازمند نوسازی است.

 

"کامران جوادی" افزود: 916 دستگاه تاکسي تحت پوشش سازمان تاکسيراني بوده که تعداد 308 دستگاه آن فرسوده(33.6 درصد کل ناوگان) است و نياز فوري به تعويض دارند.

وی اظهار کرد: متاسفانه موضوع نوسازي ناوگان تاکسيراني چهار سال است که بنا به دلايل نامعلوم و بروکرواسي زائد اداري عملي نشده است.

وي بيان کرد: مدتي است موضوع بيمه رانندگان با تاخير 6 الي هشت ماهه انجام مي‌شود و از سوي ديگر بحث قطع کلي آن مطرح است، با عنايت به اينکه درآمد رانندگان تاکسي بسيار پائين بوده و از اقشار ضعيف جامعه هستند و اجرايي شدن اين موضوع سلامت و امور درماني اين قشر را با آسيب جدي مواجه خواهد ساخت، انعکاس اين امر به هيات دولت و مجلس مورد تقاضاست.

شهردار ساوه در خصوص موضوع سوخت تاکسي‌ها نيز گفت: تاکسيرانان از طريق حمل و نقل مسافر امرار معاش مي‌کنند و موضوع سوخت برای آنها بسيار حياتي است، لذا جهت برقراري عدالت بين ايشان و ساير رانندگان در حوزه حمل و نقل( اتوبوس‌ها و خودروهاي ديزلي) پيشنهاد مي‌شود سوخت سي ان جي يا بنزين براساس پيمايش و هوشمندسازي سيستم از طريق مراجع ذيصلاح برقرار شود.

وی در ادامه اظهار کرد: سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري ساوه در سال 1381 تاسيس و فعاليت رسمي خود را در سال 1382 آغاز کرد و مشغول خدمات‌دهي به شهروندان ساوجي شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group