پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: ‌تقویت اعتماد عمومی و سلامت انتخابات مبنای کار مجریان است.

 

 "محمد بهاروند" در جلسه شورای اداری ساوه افزود: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان برگزاری آن موجب تقویت اعتماد عمومی شده و زمینه حضور حداکثری مردم را رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: مجریان انتخابات باید با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی به سلامت انتخابات کمک کنند و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها به حضور حداکثری مردم بیندیشند.

به گفته وی با تلاش مجریان انتخاباتی و حضور پرشکوه مردم در خلق یک حماسه سیاسی دیگر، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیده خواهد شد.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار کرد: ستاد اربعین با مسئولیت وزارت کشور با محوریت ستاد معین استان ایلام، در این منطقه مرزی کشورمان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: از آنجاکه 70 درصد زائرین از این مرز به کربلای معلی مشرف می‌شوند، هماهنگی لازم برای تسهیل در اعزام زائرین در این ستاد صورت گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی ستاد بحران شهرستان اظهار کرد: اعضای ستاد در شهرها و روستاهای شهرستان باید با توجه به اخطارهای سازمان هواشناسی آمادگی لازم برای مقابله با بحران را داشته باشند.

بهاروند همچنین از تخصیص 40 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان خبر داد و افزود: با برگزاری جلساتی ضمن جذب این میزان اعتبار و تلاش برای جذب کامل اعتبارات، به تسریع در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام کمک شود تا مردم از نتایج تکمیل طرح‌ها بهره‌مند شوند.

وی همچنین بر تلاش همگانی به منظور کسب رتبه های برتر علمی و دانشگاهی توسط دانش آموزان و دانشجویان شهرستان تاکید کرد.

به گفته فرماندار ساوه باید تمهیداتی اندیشیده شود و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز موضوع تراکم جمعیتی کلاس‌های درس این شهرستان برطرف شود تا با گسترش فضاهای آموزشی و کاهش میزان حضور دانش آموزان در کلاس درس، ارتقاء کیفیت آموزشی و کسب رتبه‌های برتر محقق شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز در این جلسه گفت: رستگاری در سایه تزکیه نفس انسان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام"سید حسین تقوی" افزود: انسانی که زمینه رستگاری خود را با تزکیه نفس فراهم کند از دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که علیه نفس اوست و به وی ضرر می‌رساند در امان خواهد بود.

وی بیان کرد: کامیابی انسان در سایه پرورش و تهذیب نفس است، لذا باید برای پرورش نفس خود تلاش کنیم تا از شر شیطان مصون بمانیم.

به گفته وی اگر نفس انسان پرورش نیافته و تزکیه نداشته باشد خلق و خوی انسان درندگی و وحشی‌گری می‌شود و اینگونه است که افرادی نظیر گروهک داعش و تکفیری ها را در منطقه مشاهده می‌کنیم.

در ادامه این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پدر شهیدان ناصری به عنوان شهید شاخص شهرستان تجلیل شد. سخنرانی دادستان عمومی و انقلاب ساوه پیرامون تخلفات انتخاباتی و مدیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group