پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: 6 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع کارشناسی به رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه شد.

 

مجید گندمکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: با تلاش‌های بسیار زیاد، رشته‌های مهندسی مکانیک طراحی کاربردی، مهندسی مواد شکل دادن فلزات، فیزیولوژی ورزشی، جغرافیای سیاسی، مدیریت صنعتی تحقیق در عملیات، مهندسی صنایع بهینه سازی سیستم‌ها  را به لیست رشته‌های کارشناسی ارشد و رشته‌های حقوق، شیمی دارویی و شیمی محیط زیست به لیست رشته‌های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه افزوده شد.

وی افزود: متقاضیانی که در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 94 شرکت کرده‌اند می‌توانند نسبت به انتخاب رشته مورد نظر در تکمیل ظرفیت اقدام کرده و در نیم‌سال تحصیلی جاری در صورت قبولی در واحد ساوه مشغول به تحصیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان در مقطع کارشناسی نیز می‌توانند  به صورت بدون آزمون با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به ثبت نام اولیه اقدام و پس از آن جهت تکمیل فرآیند ثبت نام به واحد دانشگاهی مراجعه و مشغول به تحصیل شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خاطرنشان کرد: واحد ساوه با نگاه ویژه به تحصیلات تکمیلی اکنون در 14 رشته دکتری و 36 رشته کارشناسی ارشد مشغول به فعالیت است.

گندمکار بیان کرد: در مقاطع کارشناسی و کاردانی نیز با احتساب سه رشته افزوده شده، دانشجویان در 51 رشته تحصیل می‌کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group