پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

همزمان با عید سعید غدیر خم و با حضور معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، معاون عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار ساوه دو طرح عمرانی فرهنگی در ساوه افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: همفکری و معاضدت در اجرای طرح های شهری یک نعمت بزرگ است که در سفر به ساوه در بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهر مشاهده کردم.

"هوشنگ خندان دل" افزود: همدلی و همزبانی موجود در مدیریت شهری ساوه نشانه هایی از بلوغ فکری است که در شهر ساوه در اوج قرار دارد.

وی با تاکید بر اجرای کارها براساس رویکرد درست اظهار کرد: خیلی وقت ها منابع مالی نمی تواند عامل رشد و توسعه باشد اما یک برنامه توام با همفکری درست بسیار راهگشاتر است.

به گفته وی حفظ بافت تاریخی و هویت اصیل یک شهر با اجرای طرح های بزرگی نظیر پیاده راه در شهر ساوه رویکرد بسیار درستی است که باید شهرداری های ما از این طرح که کار مطالعاتی در آن انجام شده الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پیاده راه در ساوه اقدامی برای توجه به سلامت مردم، افزایش امنیت عابرین، کاهش سروصدای تردد خودروها و استرس های ناشی از فرهنگ ماشینی است.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه با تاکید بر تقویت پیوند خانواده در محیط اجتماعی گفت: احداث پردیس بانوان و مکانی برای تفریح و ورزش بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه در قالب پارک بانوان موجب تقویت رابطه بین مادر و فرزند می شود که یک رویکرد کاملا صحیح است و در شهرداری ساوه این رویکرد نهادینه و اجرا شده است.

به گزارش ایسنا معاون خدمات شهری شهرداری ساوه نیز با اشاره به افتتاح دو طرح عمرانی و فرهنگی حوزه شهری گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم  شهرداری ساوه در یک اقدام فرهنگی به منظور تقویت فضای دینی و معنوی شهر و تکریم جایگاه امامت  ولایت اقدام به احداث المان غدیر کرده است.

"مصطفی احمدی" افزود: احداث المان غدیر با اقدامی جهادی و در مدت دو هفته و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در اصلی ترین خیابان شهر به میمنت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به عنوان یک طرح فرهنگی افتتاح می شود.

وی ساماندهی، احداث آب نماها، سردرب، نورپردازی و ... پارک ولیعصر(عج) را نیز به عنوان یک طرح عمرانی قابل افتتاح بیان کرد و افزود: این طرح عمرانی نیز به منظور رضایتمندی شهروندان با اعتبار هفت میلیارد ریالی قابل بهره برداری است.

به گفته وی بنا به دستور شهردار ساوه این پارک به عنوان بوستان خانواده کاربری خواهد داشت و زیرساخت های آن نیز تامین شده است.

معاون وزیر کشور در سفری نیم روز به ساوه علاوه بر افتتاح دو طرح عمرانی و فرهنگی از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران در حال احداث ساوه و نیز مجموعه پردیس بانوان به عنوان یکی از بزرگترین پارک های تفریحی و ورزشی ساوه بازدید کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group