پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ساوه از کشته و مجروح شدن 67 نفر بر اثر وقوع حادثه و حریق در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 

"نصرت‌الله احمدی"  افزود: در نیمه نخست امسال 517 مورد حریق و حادثه در شهرستان ساوه به وقوع پیوسته که این حوادث منجر به کشته شدن 13 نفر و مصدومیت 54 نفر شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع حوادث رخ داده 344 مورد آتش‌سوزی و 173 مورد حادثه بوده است، افزود: ماموران اعزامی به آتش‌سوزی‌ها هزار و 171 نفر و ماموران اعزامی به حوادث 465 نفر بوده که به ترتیب 202 ساعت و یک دقیقه و 82 ساعت و 25 دقیقه عملیات داشته‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع آتش‌سوزی‌ها 41 مورد مسکونی، 21 مورد تجاری، 15 مورد کارخانه، 136 مورد ضایعات، 9 مورد باغ، 27 مورد فضای سبز، یک مورد دامداری، پنج مورد مزرعه و خرمن، 56 مورد وسیله نقلیه، یک مورد اماکن مذهبی، یک مورد سالن ورزشی، 16 مورد انباری و 15 مورد ترانس برق بوده است.

به گفته وی از مجموع حوادث رخ داده نیز 26 مورد مشاهده جانوران وحشی، 24 مورد گیر کردن اعضای بدن، دو مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد کشف جسد، یک مورد اقدام به خودکشی، 46 مورد آسانسور، چهار مورد غرق ‌شدگی، 35 مورد تصادف، 19 مورد انگشتری و یک مورد سقوط در چاه بوده است.

احمدی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۵۰ آتش‌نشان در شهر ساوه در امر امدادرسانی به مردم مشغول فعالیت هستند که بیشتر آنان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: رشد جمعیت شهرستان ساوه ارائه خدمات در این شهر را دوچندان کرده است به طوری که در حال حاضر این شهرستان نیازمند فعالیت چهار ایستگاه آتش‌نشانی است.

وی با بیان اینکه ساخت ایستگاه چهارم در شهرک علوی ساوه جزو اولویت‌های این سازمان است، خاطرنشان کرد: بکارگیری نیروهای جذب شده جدید در این سازمان بخشی از مشکل کمبود نیروی این سازمان را برطرف خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group