دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: کار شهرداری تیم‌داری نیست.

 

"محمد بهاروند" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: بر اساس دستورالعملی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است نباید شهرداری‌ها وارد بحث تیم‌داری شوند.

وی بیان کرد: طبق قانون شهرداری‌ها بالغ بر 30 وظیفه دارند و در میان وظایفی که قانون بر عهده شهرداری‌ها گذاشته موضوع تیم‌داری ورزشی پیش‌بینی نشده است.

فرماندار ساوه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چرا شهرداری‌های شهرهای دیگر تیم‌های ورزشی دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ما کاری به شهرهای دیگر نداریم وظیفه ما عمل به قانون است و قانون فعالیت شهرداری در این حوزه را ممنوع دانسته است.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها می‌توانند در حمایت از ورزش شهرستان اگر کمک مالی داشتند برابر ردیف و اختیاراتی که دارند به هیئت‌های ورزشی که زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند پرداخت کرده و خود مستقیما وارد نشوند.

به گفته وی کار اصلی شهرداری عمران و آبادانی شهر است و وقتی بالغ بر85 درصد از بودجه شهر از طریق عوارض و سایر مطالبات شهرداری از بخش صنعت و مردم تامین می شود، انتظار دارند که هزینه‌کرد آن در عمران و آبادانی شهر و توسعه آن باشد.

بهاروند در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر فعالیت تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز گفت: دستورالعمل وزارت کشور برای همه تیم‌ها اجرایی شده و ضمن اینکه شورای شهر نیز در بودجه سال جاری ردیف اعتباری برای ادامه فعالیت تیم فوتسال شهرداری ساوه پیش‌بینی نکرده است و اگر هم چنین می‌شد قطعا کمیته انطباق آن را مغایر با قانون اعلام می‌کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group