پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرماندار ساوه گفت: در هفته دولت بیش از 90 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

" محمد بهاروند"  افزود: این پروژه‌ها با صرف 296 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و فرهنگی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی بهره‌برداری از این پروژه‌ها که در سطح شهر و نیز بخش‌های مرکزی و نوبران عملیاتی خواهد شد منجر به ایجاد 430 فرصت شغلی می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان پرداخت و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌ها با حضور استاندار مرکزی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های قابل اجرا در طول هفته دولت است.

فرماندار ساوه با بیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای ارائه عملکرد دولتمردان به مردم است، گفت: خدمات دولت به مردم منجر به پیشرفت و توسعه می‌شود و ضمن افزایش رضایت‌مندی، رفاه عمومی را به همراه دارد.

وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم توانست در عرصه دیپلماسی و در آزمونی حساس سربلند بیرون آید و افتخاری دیگری را برای این مرزوبوم کسب کند.

به گفته وی دولت یازدهم در ادامه فعالیت خود تمام توان خود را بکار بسته تا در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بردارد و این امر تنها با حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ و همیشه در صحنه و تحقق شعار مدبرانه دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی ممکن خواهد شد.

بهاروند خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران که همواره نشان داده‌اند که حامی دولت و نظام اسلامی هستند، شایسته بهترین خدمات هستند و دولت خدمتگزار برای ارتقای سطح رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group