پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سرهنگ مجید احمد جعفری گفت: تمام برنامه هاي دهه كرامت بايد محتوا محور باشد تا زمينه عمل به معارف رضوي در مخاطبان فراهم شود.

وی همچنین اظهارداشت: در دهه کرامت باید توجه ویژه ای به ترویج فرهنگ رضوی و سبک زندگی رضوی به ویژه در میان دختران صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه ساوه گفت: تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ارتقای عزت نفس و هویت در دختران از اصول اساسی برنامه ها در دهه کرامت باید باشد. 

وی در ادامه بر ضرورت تبیین فرهنگ و سیره رضوی در جامعه تاکید کرد و افزود: دهه كرامت فرصتي برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه اطهار (ع) و تبیین فرهنگ قرآنی است.

احمد جعفری بیان داشت: توجه به اهل بيت (ع) و شناسايي شخصيت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س)، ترويج و نهادينه كردن ارزش هاي موجود در سنت و سيره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از اهداف و اولويت هاي برنامه هاي دهه كرامت است.

وی همچنین با بیان اینکه جشن هاي دهه كرامت بايد موجب ايجاد فضاي نشاط و شادابي در جامعه شود، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط و شادی معنوی در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: ترویج فرهنگ و ادبیات رضوی باعث نشر و تقویت مبانی تعمق و تفکر معنوی در جامعه ایران اسلامی می شود.

وی افزود: فضاسازی جامعه با اصول و ارزش‌های اسلامی برگرفته از سیره ائمه معصوم (ع) باعث جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان دین اسلام خواهد شد.

احمد جعفری در ادامه بر لزوم اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، تلاش در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و حوزه جنگ نرم، تقویت همبستگی و وحدت اسلامی، هم افزایی بصیرت فرهنگی و نشر بیداری اسلامی، ایجاد نشاط اجتماعی و همگرایی ملی در جامعه تاکید کرد.

اهم برنامه های سپاه ناحیه ساوه در دهه کرامت شامل برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه در دریاچه تفریحی امام خمینی(ره)وتجلیت از دختران نمونه بسیجی،همایش های روشنگری و بصیرتی در پایگاه های مقاومت،دیدار با خانواده های شهدا و آزادگان،کاروان طرح تجلی محبت(جهیزیه)همایش های عفاف و حجاب،برگزاری مسابقات قرآنی در سطح حوزه های مقاومت،اعزام اردوهای جهادی حوزه های مقاومت محلی،اردوهای زیارتی قم و جمکران،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ساوه،محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه،همایش با دموضوع سبک زندگی رضوی و همایش ائمه جماعات ساوه و برنامه های فرهنگی دیگر می باشد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group