پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

معاون استاندار و فرماندار ساوه دستور اصلاح ترافیک خیابان شهید اسدی ساوه را صادر کرد.

 

"محمد بهاروند" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- تغییر مسیر این خیابان که به دلیل احداث پیاده‌راه خیابان امام خمینی(ره) صورت گرفت و در آن تردد خودروها از جنوب به شمال شهر برعکس شد، منجر به بروز برخی نارضایتی‌ها در بین شهروندان شده بود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح‌های شهری جلب رضایت‌مندی شهروندان است، تصریح کرد: از این رو با اجرای طرح پیاده‌راه ضمن بازدید میدانی از آن جلساتی را با مردم و نمایندگان اصناف برگزار کردیم که غالبا ضمن ابراز رضایت از اجرای این طرح خواستار اصلاح ترافیکی خیابان شهید اسدی(هلالی سابق) شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوه با اشاره به آزمایشی بودن طرح پیاده‌راه و اینکه اجرای هر طرحی در ابتدا با نواقصی همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: از این رو با جمع بندی نظرات و پیشنهادات و به منظور رفاه حال شهروندان و رفع گره‌های ترافیکی ناشی از اجرای این طرح دستور فوق خطاب به شهردار ساوه جهت اجرا صادر شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام خیابان شهید اسدی به حالت سابق برگشت، افزود: قطعا در مدت زمان آزمایشی بودن اجرای طرح پیاده‌راه اگر ضرورت داشته باشد اصلاحات دیگری با حفظ اجرای طرح انجام خواهد شد.

بهاروند با تقدیر از زحمات مجموعه شورای شهر و شهرداری در اجرای این پیاده راه اظهار کرد: اصلاحات در یک طرح مهم شهری بدیهی است و اجرای پیاده راه به قوت خود باقی است.

عملیات اجرایی نخستین پیاده‌راه در استان مرکزی از حد فاصل میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) شهر ساوه همزمان با عید سعید فطر در این شهر کلید خورد.

بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان، این طرح در مرحله نخست ظرف مدت یک ماه بصورت آزمایشی انجام و با اجرای آن مسیر خیابان امام(ره) از میدان شهدا تا میدان امام(ره) مسدود شد و تمامی وسایل نقلیه به جز تاکسی، اتوبوس و وسایل امدادی از مسیر جایگزین پیش‌بینی شده تردد می‌کنند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group