چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

در جلسه شورای ترافیک شهرستان ساوه نصب خودسرانه سرعت‌گیر در سطح شهرستان ممنوع و به تصویب رسید.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- در این جلسه مصوب شد که هرگونه نصب سرعت‌گیر در داخل شهر باید در جلسه شورای ترافیک مصوب شده و نباید خودسرانه اقدام به نصب سرعت‌گیر کرد.

احداث و بهسازی محور روستای احمدآباد از توابع بخش مرکزی ساوه که مقرر شد با هماهنگی بخشداری مرکزی و پلیس راه ساوه – تهران انجام شود از دیگر مصویات این جلسه بود.

طرح ساماندهی فاصله خیابان امام(ره) از میدان شهدا تا میدان امام(ره) از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد با هماهنگی شهرداری ساوه و پلیس راهور و با در نظر گرفتن رفاه حال شهروندان بصورت آزمایشی انجام شود.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه در این جلسه خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود.

"محمد بهاروند" بر ساماندهی ترافیک در شهرستان تاکید کرد و افزود: ساماندهی ترافیک در شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تصریح کرد: پیشرفت جامعه در همه ابعاد نیازمند اتحاد و همدلی است و برای اینکه کشوری آباد داشته باشیم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.

فرماندار ساوه ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و جلب رضایت عموم مردم خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي عضو اين شورا موظفند نسبت به اجراي هرگونه تصميم‌گيري با قابليت اجرايي كه در جهت رفاه حال شهروندان باشد اقدام کنند و با در نظر داشتن نواقص و معایب در انجام طرح‌ها پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی هر شهر نمادی از وضعیت فرهنگی آن شهر است، از کلیه مسئولان و اعضای شورای ترافیک شهرستان خواست با استفاده از تمامی امکانات موجود تلاش کند که مشکلات ترافیکی سطح شهرستان برطرف شود تا در آینده شاهد شهرستانی باشیم که دارای کمترین مشکلات ترافیکی است.

بهاروند افزود: کلیه اعضاء نسبت به پیگیری مصوبات شورای ترافیک شهرستان و تسریع در روند اجرای آن اقدام کنند. انتظار ما نظارت بیشتر بر روند اجرای مصوبات و تعامل و همکاری با اعضاء شورای ترافیک شهرستان است.

در اين نشست پيشنهادهاي شهرداري و شورای شهر ساوه، راهنمایی و رانندگی شهرستان، سازمان حمل و نقل و اداره راه و شهرسازی در زمينه مسائل ترافيكي شهر مورد بررسي قرار گرفته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group