چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به نیازمندان مصداق عبادتی خالصانه است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "شهلا میرگلوبیات" در جشن گلریزان مشترک کمیته امداد و بهزیستی ساوه افزود: مردم ایران کمک به افراد نیازمند را به عنوان آموزه‌های دینی آموخته‌اند و به آن پای‌بند هستند.

وی با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان گفت: سیره عملی ائمه اطهار(ع) در دستگیری از نیازمندان را باید الگوی رفتاری خود قرار داد.

میرگلوبیات با اشاره به مشکلات خانواده‌های مددجویان و آسیب‌پذیر‌بودن این قشر از جامعه بر لزوم دستگیری و کمک به آنان تاکید کرد و افزود: ترویج فرهنگ انفاق و ایثار با هدف ایجاد سلامت در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه نیز گفت: از خیرین ساوجی برای شرکت در این جشن دعوت کردیم تا حاصل این جشن کمک بهتر و بیشتر به نیازمندان شهرستان باشد.

"محمد محمودی" اطعام سه هزار و 400 خانواده نیازمند و جذب هزار حامی را از برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: تاکنون 70 حامی جذب شده و در تمامی مساجد، پایگاه‌های جذب حامی برای کودکان بی‌سرپرست ایجاد شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی طرح شکرانه سلامت، طرح حامی و کودکان آسمانی و سامانه هوشمند صدقه تلفنی با شماره 7728 را از جمله برنامه‌های جذب مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: حدود 800 کودک بی‌سرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند.

"احمد حاج‌دایی" افزود: تعدادی از این کودکان در مراکز شبانه‌روزی و تعدادی نزد مادران خود به عنوان امدادبگیران هستند و بیش از 300 حامی به صورت ماهیانه از این عزیزان حمایت می کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان گفت: در هفته بهزیستی سال جاری 200 واحد مسکن مهر معلولین و زنان سرپرست خانوار در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در جشن گلریزان مشترک کمیته امداد و بهزیستی ساوه با عنوان سفره‌های همدلی، خیرین ساوجی بیش از 900 میلیون ریال کمک کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group