چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هیچ یک از کاندیداها را ندارند.

 

"محمد کردی" در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با تاکید بر رعايت اصل بی‌‌طرفي دستگاه‌هاي اجرایی در این انتخابات افزود: قانون‌مداري و اجراي دقیق قانون و نیز صيانت از آراي مردم مهمترین وظیفه مدیران است.

وی ادامه داد: به فرموده امام عزیز "میزان رای ملت است" و به تعبیر رهبری معظم انقلاب "رای مردم، حق‌الناس است". از این رو بر همه مدیران لازم و واجب است ضمن صیانت از رای مردم با رعایت اصل بی‌طرفی زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان زرنديه با اشاره به سخنان رهبري در خصوص حق‌الناس بودن راي مردم، گفت: اين موضوع يك تكليف مضاعف را به مردم انتقال داد كه به دنبال آن شاهد خلق يك حماسه سياسي بزرگ در 24 خرداد بوديم.

وی با اشاره به نزديك شدن به ايام انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان افزود: با توجه به اينكه فرصت زيادي جهت استعفاي مسئوليني كه مي‌خواهند در انتخابات شركت كنند باقي‌ نمانده است، مي‌بايست تلاش كنيم در اين موقعيت به عنوان كارگزاران دولت به عدالت رفتار كنيم.

فرماندار زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود روز 24 خرداد را روز وفاق و وحدت كلمه مردم كشور اسلامي ايران دانست كه به عنوان افتخاري در تاريخ به ثبت رسيده است .

وي با اشاره به نامگذاري سال 92 به نام سال حماسه سياسي و اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري گفت : حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي در روز حماسه 24 خرداد نشان دهنده اين موضوع است كه مردم و مسئولين در سايه ولايت فقيه به نظام مقدس اسلامي باور دارند و می دانند كه ‌می‌توانند به عنوان يك الگو تاثير داشته باشند .

به گفته وی قطعا اگر به دو سال قبل برگرديم مي‌بينيم كه مردم با درايت و هوشمندي در صحنه عظيم 24 خرداد سال 92 حضور شگرفي يافتند و در نتيجه اين انتخابات با راي بالغ بر 51 درصد دكتر روحاني و برنامه‌هاي ايشان راي آورد، برنامه‌هايي كه منبعث از اميد و نگاه به آينده بود .

فرماندار شهرستان زرنديه گفت: پس از گذشت دو سال از استقرار دولت تدبير و اميد، كشور به علت وضع تحريم‌هاي ظالمانه با مشكلاتي روبروست كه البته با درايت مسئولين نظام نهايتا با سرافرازي و پيروزي ملت ايران از اين صحنه هم گذر خواهيم كرد.

وی در ادامه گفت:‌ بالغ بر  بيش از 400 هزار ميليارد تومان پروژه نيمه كاره در كشور باقي مانده و ساليان درازي طول خواهد كشيد كه تعهدات قبل انجام پذيرد.

وي با اشاره به سخنان رئيس جمهور بيان كرد: 24 خرداد مصادره هيچ گروهي نيست، بلكه افتخار ملت مسلمان ايران است.

وي افزود: با وجود همه مشكلات موجود در كشور، تخصيص اعتبارات عمراني در سال گذشته سه برابر سال 92 بود.

وی با اشاره به نامگذاري سال جاری به نام دولت و ملت، همدلي و همزباني از سوي مقام معظم رهبري بيان كرد: دولت و ملت مي‌بايست با كمك و همدلي همديگر اين كشور را اداره كنند.

فرماندار شهرستان زرنديه گفت: اميدواريم و تلاش مي‌كنيم با صداقت و راستگويي و روحيه دين‌مداري بتوانيم جهت ارائه خدمت به عنوان نمايندگان اين دولت در حوزه مسئوليتي شهرستان زرنديه موفق باشيم.

کردی با اشاره به سالروز ارتحال امام خميني(ره) و نيز اعياد شعبانيه بيان كرد: به حمدلله با تلاش مسئولين و ادارات شهرستاني و در حالي كه جشن نيمه شعبان باشكوه برگزار شد، شهرستان بلافاصله براي گراميداشت سالروز رحلت امام آماده شد كه در نتيجه اين اقدامات كاروان‌هاي متعددي به مرقد مطهر امام خميني( ره ) اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه شهر مامونيه نیز در اين جلسه با اشاره به نزديك شدن ماه مبارك رمضان بيان كرد: اميدواريم كه در سالي كه به نام دولت و ملت، همدلي و همزباني نام گرفته، دولت و ملت جهت خدمت‌رساني‌ها بيش از پيش فعاليت کند.

حجت‌الاسلام "محمدعلی علم‌الهدي" افزود: دشمنان خارجي هميشه در صدد بهانه‌جويي هستند تا به نظام اسلامي ايران آسيب بزنند ولی ملت و دولت با همدلي و همزباني مي‌توانند در برابر اين تفكرات بايستند .

وی بيان كرد: اميدواريم كه مديران و مسئولين شهرستان در راه دين مبين اسلام و برآورده كردن خواسته‌هاي مردم شريف شهرستان قدم بردارند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group