چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

فرماندار ساوه گفت: دولت با شیوه‌های علمی و مدرن کشور را مدیریت می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "محمد بهاروند" در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد تحقق حماسه سیاسی که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ساوه برگزار شد، افزود: موفقیت دولت تدبیر و امید در انتخابات دو سال پیش شور و شوق وصف ناپذیری را در کشور حاکم کرد.

وی بیان کرد: ملت ایران در چارچوب حمایت از نظام اسلامی و تبیعت از رهبری به پای صندوق‌های رای آمدند و با رای به دولت اعتدال‌گرا نشان دادند که از وضع موجود آن دوران خسته شده و خواهان تغییر هستند.

وی تصریح کرد: مردم با رای به دکتر روحانی خواستار برقراری تعامل و تعادل‌گرایی در سطوح ملی و بین المللی و به فکر آبادانی و توسعه کشور و برقراری مناسبات تجاری با دنیا که زمینه ساز رونق اقتصادی است، بودند.

به گفته وی دکتر روحانی با شعارهایی که مورد تقاضا و درخواست مردم بود در انتخابات پیروز شد و با گذشت دو سال از تغییر دولت شاهد تحقق شعارهای رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید هستیم. به طوری که فعالیت این دولت منجر به نشاط و آرامش در کشور شده و عملکرد آن رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

وی اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت و اختصاص هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص را یکی از اقدامات مهم دولت برشمرد که با اجرای آن مردم دیگر نگرانی و دغدغه ناشی از هزینه‌های درمان را در کشور ندارند.

فرماندار ساوه با انتقاد از سیاست‌های غلط گذشته در کشور گفت: قرار بود در برنامه پنج ساله توسعه کشور که امسال سال آخر آن است به رشد هشت درصدی برسیم اما در اثر عملکرد ناصحیح دولت گذشته نه تنها به این میزان نرسیدیم بلکه در سال های 91 و 92 به رشد منفی 9 درصدی رسیدیم.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با برنامه‌ریزی و تدبیر توانست جلوی این رشد منفی را بگیرد و با رساندن نرخ تورم از 45 درصد به 15 درصد در سال 95 شاهد رشد هشت درصدی اقتصادی کشور خواهیم بود.

به گفته وی کاهش نرخ تورم به معنای ایجاد ارزانی در کشور نیست بلکه به معنای جلوگیری از رشد فزایند تورم در کشور است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اجرای ناصحیح قانون هدفمندی یارانه ها در دولت قبل نیز گفت: به دلیل اجرای نادرست این قانون و نیز نوسانات قیمت ارز که ناشی از سوء‌مدیریت بوده است شاهد تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور هستیم.

بهاروند در بخش دیگری از سخنان خود موضوع هسته ای را مهمترین مسئله کشور دانست و افزود: با تدبیر دولت و هدایت های رهبری مذاکرات هسته ای به نحو مطلوب رقم خورده است.

وی خواستار حمایت همه مردم و مسئولان به خصوص مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده کشورمان شد و افزود: مجلس شورای اسلامی باید از تیم مذاکره کننده حمایت کند و به جای احضار آنان به مجلس با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری سیاست های حمایتی پیش بگیرد.

وی تصریح کرد: موفقیت تیم مذاکره کننده و برداشتن تحریم‌ها منجر به برطرف شدن بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد چرا که تحریم ها باعث سوء استفاده می شود و افرادی نظیر "بابک زنجانی‌ها" و "خاوری‌ها" بواسطه تحریم‌هاست که جان می‌گیرند.

به گزارش ایسنا رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در ساوه نیز گفت: بیش از 52 درصد از مردم ساوه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته به دکتر روحانی رای دادند و به عملکرد دولت گذشته، نه گفتند.

"فرامرز یاوری" افزود: دولت گذشته با وجود درآمد قابل ملاحظه ای که داشت مشکلات عدیده ای نیز داشت که مهمترین آنها در عرصه اقتصاد بود و دولت تدبیر در چنین شرایطی آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد دارند، افزود: مردم با وجود مشکلاتی که ناشی از سیاست های گذشته بوده و دولت یازدهم به دنبال برطرف کردن آن است یکپارچه و یکصدا اعلام می کنند که روحانی را تنها نخواهیم گذاشت و مراقب و هوشیار حرکات مخرب از سوی عده ای قلیل هستند.

به گفته وی به فضل الهی تا کمتر از 20 روز آینده شاهد توافق هسته‌ای خواهیم بود و برخی از مشکلات برطرف می‌شود. دولت به دنبال آن است تا مردم خوب و با نشاط زندگی کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group