شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه از آغاز پروژه پیاده‌روسازی از امروز به همت شهرداری این شهر خبر داد.

سید مرتضی ابطحی اظهار کرد: اجرای طرح پیاده‌روسازی به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش حجم ترافیک یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری در سال جاری است که خوشبختانه این طرح از امروز کلید خورد.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح که با اولویت سنگ فرش پیاده‌‌روها، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی به اجرا در آمده است، بالغ بر 24 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته وی این پروژه ظرف مدت 6 ماه به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در ادامه از پیشرفت 22 درصدی پروژه پل روگذر خبر داد و گفت: عملیات احداث تقاطع غیر هم‌سطح شهید دکتر مصطفی چمران از سال گذشته آغاز شد که هم اکنون از 22 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

ابطحی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال و به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری ساوه در دستور کار قرار گرفته و قرار است ظرف مدت 450 روز احداث شود.

وی توسعه و ساماندهی ترافیک شهری، کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و افزایش ظرفیت ترافیکی را از مهم‌ترین مزایای احداث این تقاطع غیر هم‌سطح عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در ادامه از نصب سه المان جدید در میادین این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز و در مراسمی با حضور شهردار و جمعی از مسئولان محلی مراسم رونمایی از سه المان صیاد شیرازی، شهید رجایی و شهید باهنر در میادین اصلی شهر برگزار شد.

ابطحی همچنین از اتمام مراحل نهایی پارک مادر و افتتاح ورودی این پارک خبر داد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group