جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

حسن بیگی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد ، گفت : رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان انتخابات امری مهم و ضروری است .

حسن بیگی با بیان اینکه وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم است اظهار کرد : مجریان انتخابات باید پایبند به قانون باشند و در این راستا امانتداری ، رازداری و بی طرفی را رعایت کنند .

وی افزود : مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید طوری عمل نمایند که از فرد یا گروه خاصی طرفداری نکنند و له یا علیه کسی اظهار نظر ننمایند .

حسن بیگی سرپرست استانداری مرکزی با اشاره به اینکه رازداری از موارد مهمی است که اعضای ستاد انتخابات استان باید آن را رعایت کنند ، ادامه داد : امانت داری از رای مردم که به گفته مقام معظم رهبری بعنوان حق الناس است مهمترین بخش برگزاری انتخابات است که باید با انجام برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان اینکه مهمترین کار فرمانداریها تشکیل هیات اجرایی است ، ابراز کرد : بخش اجرایی انتخابات بر عهده فرمانداران بعنوان رئیس هیات اجرایی در شهرستانها است و افرادی که در انتخابات مسئولیتی ندارند نمی توانند در برگزاری آن دخالتی داشته باشند .

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد : مسئولین کمیته ها باید با حضور در شهرستانها و برنامه ریزی منظم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تلاش نمایند .

حسن بیگی با بیان اینکه 7 اسفند ماه 1394 انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بطور همزمان برگزار می شود عنوان کرد : اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه های گروهی توسط وزارت کشور هفت ماه قبل از ثبت ناام از داوطلبان است و تاریخ اجرای آن 28 اردیبهشت ماه 94 می باشد .

سرپرست استانداری مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطر نشان کرد : مهلت قبول استعفای داوطلبان مشمول ماده 29 قانون انتخابات ( مدیران ) شش ماه قبل از ثبت نام و تاریخ اجرای آن از تاریخ 28 خرداد ماه 94 تا 2 تیر ماه 94 می باشد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group