يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

سردبیر صبح ساوه در نامه ای خطاب به دکتر میرگلوی بیات :

ایرنا را به ساوه برگردانید ؛ عواقب تعطیلی ایرنا بر عهده سرکارعالی است

 

روح الله عالم زاده سردبیر نشریه صبح ساوه طی نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر میرگلوی بیات نماینده مردم شهرستان های ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز انتقاد شدید از جمع آوری دفتر خبرگزاری ایرنا در ساوه آن را مصداق تضییع حقوق مردم ساوه دانسته است و از این نماینده مجلس خواسته تا ساختمان و نمایندگی ایرنا در ساوه مجددا بازگشایی شود .

متن نامه این فعال مطبوعاتی خطاب به نماینده ساوه وزرندیه بدین شرح است :

بسمه تعالی

سرکار خانم دکتر میرگلوی بیات

نماینده محترمه مردم شریف ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی

با اهداء سلام و تحیات ؛

با کمال تاسف ، اخیرا سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در حرکتی شگفت آور اقدام به جمع آوری ساختمان و تجهیزات این خبرگزاری در شهرستان ویژه ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی نموده است !

وجود دفتر مستقل خبرگزاری ایرنا در سالیان متمادی در زمره امتیازات شهرستان ساوه محسوب می شد که علیرغم مکاتبات محرمانه فرماندار محترم ساوه و تذکر جنابعالی به وزیر ارشاد این امیتاز مهم مدتی است از ساوه ستانده شده است !

معلوم نیست مسئولین این سازمان با چه استدلالی به این نتیجه رسیده اند که شهرستان مهم ساوه را از این دفتر خبری محروم سازند و آیا حس کرده اند که مرکز استان از گذشته تاکنون الطاف وافره ای به حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی ساوه داشته است که خواسته اند با این اقدام غیر قابل توجیه ، این الطاف بی حد و حصر را تعدیل کنند ؟!

مسموع است برخی مسئولین ایرنا گفته اند که ساختمان و تجهیزات دفتر خبرگزاری ایرنا در ساوه تناسبی با کارکرد و میزان اخبار ارسالی از سوی این دفتر ندارد در حالیکه چنین استدلالی به طریق اولی می تواند به تعطیلی دفتر خبرگزاری ایرنا در اراک که دفتری معظم و البته اخیرا نیز با تجهیزاتی که به وسیله یک کامیون از ساوه برده اند در عداد مجهزترین دفاتر ایرنا در کشور قرار گرفته است ، منجر شود ؛ اما سئوال اینجاست که چرا دفتر ایرنا در اراک باقی می ماند ولی دفتر این خبرگزاری در ساوه تعطیل می شود ؟!

 

نماینده محترمه ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی

بلاشک جبران این اقدام نادرست بر عهده سرکار عالی است و اگر این دفتر و ساختمان مستقل خبرگزاری ایرنا سریعا به ساوه بازنگردد ، فتح بابی خواهد شد برای تضییع  سایر حقوق مسلم مردم ساوه فلذا، امید است اقداماتی جدیدی را فراتر از یک نطق میان دستور از آن نماینده محترمه شاهد باشیم و بدانید جامعه رسانه ای ساوه و آحاد ساوجیان از هرگونه اقدام شما در هر سطحی یکپارچه دفاع خواهند کرد .

                                                و من الله التوفیق و علیه التکلان

                                                             برادر شما

                                                       روح الله عالم زاده

                                            فعال مطبوعاتی شهرستان ساوه

13 اردیبهشت ماه 1394

 

                                                                             

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group