شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت خیرین و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی حال سلامت ساوه دیگر ناخوش نیست.

 

 

 "شهلا میرگلوبیات" در مراسم افتتاح دفتر مجمع خیرین سلامت ساوه اظهار کرد: با راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی ساوه و مشارکت خیرین شاخص‌های بهداشتی و درمانی ساوه ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته اکثر بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی به دلیل نبود امکانات لازم و پزشکان متخصص به شهرهای همجوار اعزام می‌شدند اما، با راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی و تجهیز مراکز درمانی مشکل اعزام بیماران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه خیرین نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح سلامت جامعه دارند، افزود: راه‌اندازی بخش‌های متعدد و افزایش تخت‌های بستری و تامین تجهیزات از یک طرف و نیز ایثار و فداکاری مجموعه کارکنان بهداشتی و درمانی سطح رضایتمندی شهروندان را افزایش داده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه از احداث بیمارستان جدیدی در شهرستان ساوه جایگزین بیمارستان شهید مدرس خبر داد و افزود: احداث این مرکز درمانی که از سال 85 در دستور کار دولت بوده و توسط دو وزیر کلنگ‌زنی شده است با مشارکت خیرین و به برکت راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی آغاز خواهد شد.

وی همچنین از اختصاص دو میلیارد و 400 میلیون تومان برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان زرندیه خبر داد و افزود: این اعتبار به منظور مرمت و تجهیز بیمارستان شهدای آسیابک تخصیص یافت که شامل راه‌اندازی بخش دیالیز و سی‌سی‌یو بوده است.

میرگلوبیات همچنین از بهره‌برداری از بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان زرندیه خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان 32 تختخوابی در سه ماهه دوم سالجاری آماده بهره‌برداری است.

به گفته وی با اخذ مجوز و تأمین منابع مالی جهت خرید یک دستگاه پیشرفته MRI برای شهرستان ساوه، رضایتمندی شهروندان از خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: احداث بخش اورژانس، بخش روانپزشکی و بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان شهید مدرس ساوه و همچنین بخش دیالیز، بخش سی‌سی‌یو و رادیولوژی در بیمارستان شهدای آسیابک، احداث مرکز بهداشتی درمانی مأمونیه و احداث بخش اورژانس و زایمان در آب بیمارستان شهدای 17شهریور و تأسیس مرکز خیرین سلامت از اقدامات انجام شده با کمک خیرین محترم سلامت در سال 93 بوده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group