يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

کارگران شرکت پروفیل صفا ساوه صبح امروز برای دریافت حقوق و معوقات خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، این کارگران که از شهریورماه سال جاری حقوق نگرفته‌اند، صبح امروز کار را تعطیل و مقابل درب شرکت تجمع کردند.

 

تجمع‌کنندگان در مقابل این واحد تولیدی به دلیل سرمای زیاد اقدام به سوزاندن لاستیک کردند.

 

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه در اینباره گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پیگیری موضوع از طریق مدیرعامل این شرکت، مقرر شد ظرف مدت 24 ساعت، یک ماه حقوق این کارگران پرداخت شود اما کارگران این واحد تولیدی با این وعده مدیرعامل شرکت قانع نشده و اظهار کردند: تا حقوق واریز نشود به کار برنمی‌گردیم و همچنان تجمع می‌کنیم.

 

این کارگران گفتند: اگر حقوق واریز نشود مسیر شرکت تا فرمانداری ساوه را پیاده‌روی کرده و مقابل فرمانداری تجمع می‌کنیم.

 

تلاش خبرنگار ایسنا برای برقراری تماس با مسئولان این شرکت برای دریافت توضیحات و بررسی این موضوع تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

 

خبرگزاری ایسنا پیشتر با انعکاس گزارش‌های متعددی ازتجمع‌های گذشته کارگران این واحد تولیدی در انتقاد به پرداخت نشدن 14 ماه حق بیمه و چند ماه حقوق در مقابل سازمان تامین اجتماعی، فرمانداری ساوه و مقابل شرکت، خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت کارگران این واحد تولیدی شده بود که ظاهرا مسئولان با مشاهده تجمع کارگران و رسانه‌ای شدن آن در اقدامی مسکن‌وار بخشی از معوقات کارگران را پرداخت کرده اما، به نظر می رسد داستان تجمع کارگران این واحد تولیدی قصه‌ای تمام نشدنی است هر از چند گاهی تکرار می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group