يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مصدوم سانحه انفجار در شرکت فرزوان‌گاز ساوه پس از گذشت هشت ساعت از وقوع انفجار در این واحد تولیدی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی "حجت‌الله رحیمی" که بر اثر انفجار بشکه حاوی استون و سیلندرهای گاز استیلن در این شرکت به شدت مجروح شده بود به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل و به دلیل شدت جراحات وارده تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند تا تعداد کشته‌شدگان این سانحه به سه نفر افزایش یابد.

 

به گزارش ایسنا، روز گذشته بر اثر این انفجار یک نفر از کارگران این واحد تولیدی در دم جان سپرد و دو نفر نیز مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان شهید مدرس ساوه یکی از مجروحان نیز در دقایق اولیه حضور در این مرکز درمانی فوت کرد .

 

"رضا عسگری" و "شهرام حشمتی" و "حجت‌الله رحیمی" اسامی کشته‌شدگان این حادثه مرگبار است.

 

فرماندار ساوه در گفت و گو با ایسنا بی‌احتیاطی را علت انفجار بیان کرد و افزود: تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت دقیق سانحه ادامه دارد و هنوز از میزان خسارات وارده به این واحد تولیدی اطلاعی در دست نیست.

 

محمد بهاروند خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار سقف یکی از سالن‌های این شرکت به متراژ 200 متر مربع از جا کنده شده و منجر به شکسته شدن شیشه‌های اداری شده است.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه این انفجار در ساعات اولیه شروع بکار این شرکت رخ داده و مخزن اصلی گاز بسته بوده و کپسول‌هایی که در روزهای قبل پر شده بوده و در حال انتقال بوده است منفجر می‌شود.

 

شرکت فرزوان گاز ساوه تولیدکننده گاز استیلن و اکسیژن است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group