يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و عمومی همراه با پخش زنده از شبکه سه سیما در بهار سال آینده در ساوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی در جلسه‌ی شورای ورزش همگانی شهرستان ساوه چگونگی برگزاری این همایش مورد بررسی قرار گرفت .

 

رئیس ورزش و جوانان ساوه در این جلسه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه ورزش همگانی باید به گونه‌ای باشد که در دسترس همگان باشد، گفت: ورزش همگانی نیاز ضروری جامعه است که موجب جلوگیری از انواع بیماری‌ها و آسیب‌ها می‌شود.

 

یوسف خدرویسی با اشاره به اینکه ورزش یکی از ارکان اصلی طرح تحول سلامت جامعه است، افزود: ورزش‌های همگانی یکی از ورزش‌های کم هزینه بوده و به راحتی در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

 

وی اصل مهم در ورزش را اخلاق‌مداری عنوان کرد و گفت: باید در سایه دین مبین اسلام و اخلاق‌مداری ورزشکاران خوبی را به جامعه عرضه کنیم.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی نیز گفت: زندگی ماشینی، کم‌تحرکی و تغذیه نامناسب باعث ایجاد اضافه وزن و چاقی در جامعه شده که با تغییر سبک زندگی و انجام ورزش‌های همگانی قابل تغییر است.

 

نصرالله نان‌بده با بیان اینکه باید ورزش را از سطح خانواده به سمت جامعه توسعه دهیم، افزود: در این راستا باید اقداماتی از قبیل ایجاد جاده‌های سلامت و ایستگاه‌های تندرستی جهت دوچرخه‌سواری شهروندان انجام شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group