شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

معاون شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور گفت: تمامی نواقص آزاد راه ساوه همدان تا شهریورماه سال اینده برطرف می شود.

حسن احمدی نوری در جریان بازدید از آزادراه ساوه همدان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه مرکزی با اشاره به سه ورودی و خروجی آزاد راه به شهرهای ساوه ، غرق آباد و نوبران ،گفت :  این سه تقاطع ساماندهی می شود.

وی افزود : علائم ورودی شهر ساوه ، روشنایی و نصب تابلوهای اطلاعاتی غرق آباد تا پایان سال انجام می شود.

وی در خصوص وردودی به شهر نوبران و تعریض پل و جاده آن افزود : در برنامه کوتاه مدت ساماندهی انجام می شود و در سال آینده تعریض و روشنایی ان اجرا می شود.

وی در باره ی دوربین کنترل سرعت در این محور گفت : طبق تفاهم نامه ی ناجا  با سازمان راهداری برای کنترل راه های شهریانی مهم کشور قرا شد که دوربین های کنترل سرعت هرچه سریعتر در این محور نصب شود.

احمدی نوری اضافه کرد : خط کش و نصب علائم و روتوش آسفالت در حال انجام هستند و تا پایان سال تمام می شود.

مدیر شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور با بیان اینکه عملیات تکمیلی این آزاد راه طبق قرار داد با پیمانکار تا مرداد 93 تمام می شود ، افزود : از شهریور 93 تردد با خیال راحت در آزاد راه ساوه – همدان انجام می شود.

سرمایه گذار آزاد راه ساوه –همدان نیز با اشاره به مشکلات ورودی به شهرها در این آزاد راه گفت : نصب علائم و تعریض های این مکان ها تا پایان سال انجام می شود.

ابوطالبی افزود : روشنایی این ورودی ها و آزاد راه مقدمات آن انجام و در سال آینده اجرا می شود.

وی درباره دوربین کنترل سرعت نیز اضافه کرد : قرار شد ، سازمان راهداری 4 عدد دوربین کنترل سرعت در این محور نصب کند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group