شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار ساوه گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و تعطیلات نوروزی شهرداری ساوه و سازمان های وابسته با تشکیل ستاد استقبال از بهار به استقبال این فصل زیبا رفته و آمادگی خود را در تعطیلات نوروزی اعلام کردند.

کامران جوادی  با اعلام این خبر افزود: شهرستان تاریخی و کهن ساوه در ایام تعطیلات نوروزی همواره میزبان جمع کثیری از هموطنان عزیز است و مجموعه شهرداری امسال هم با آمادگی هر چه تمامتر به استقبال مهمانان نوروزی می رود.

وی با تشريح طرح استقبال از بهاردر این شهر گفت: ايجاد فضاي شاد، سرسبز و زيبا در نگهداشت شهر و حفظ و توسعه ي فضاهاي شهري از اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: به دنبال تشکیل ستاد استقبال از بهار در شهرداری ساوه و به منظور آماده سازی و تلطیف فضای شهر به منظور پذیرایی مناسب از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی ، شهرداری ساوه همانند سال های گذشته برنامه ریزی اساسی و جامعی برای پاکسازی ، تنظیف و مناسب سازی شهر انجام داده و مقرر شده است اقدامات عملی خود را در مراحل مختلف تاپیش از شروع سال جدید و ورود میهمانان و گردشگران به مرحله اجرا درآورد.

وی پیگیری و نظارت بر انجام سریع و به موقع طرح های خدمات شهری ، مرمت و لکه گیری آسفالت معابر وخیابان ها ، بهسازی فضای سبز ، گل کاری و درخت کاری، توجه ویژه به نورپردازی محیطی ، رنگ آمیزی و خط کشی خیابان ها، تنظیف و پاکسازی شهر، مرمت ، نوسازی و بهسازی سرویس های بهداشتی و راه اندازی اکیپ های ویژه راهنمایی گردشگری از جمله محورهای کاری شهرداری در طرح استقبال از بهار اعلام کرد.

به گفته شهرداری ساوه مرحله نخست این طرح با آغاز مراحل اجرایی پاکسازی و تنظیف معابر ونیز لکه گیری و آسفالت آغاز شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر خبر داد و ادامه داد: طرح نهضت آسفالت یکی از کارهای معاونت حوزه عمرانی شهرداری با هماهنگی سازمان عمران به محض مطلوب شدن شرایط آب و هوایی و جوی با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.

شهردار ساوه همچنین از فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی رانی شهرداری ساوه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: در همین رابطه برنامه ریزی های لازم انجام شده است و با شیفت بندی برای تاکسی ها و اتوبوس ها تلاش کرده ایم تا در حد نیاز این وسایط نقلیه عمومی در سطح شهر حضور داشته باشند و به شهروندان در این ایام خدمات رسانی کنند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه نیز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نیز کلیه پرسنل و شرکت‌های خدماتی تحت پوشش این سازمان بصورت شبانه روزی ضمن انجام امور محوله و روزمره، آماده خدمات رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: طرح استقبال از بهار بار مالی زیادی را بر این سازمان تحمیل می‌کند و بخش عمده ای از این هزینه‌ها ناشی از رفتار و عادت‌های نادرست مردم است که می‌توان با تغییر آن از این هزینه‌ها جلوگیری کرد.

جوادی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شهرداری ساوه با راه اندازی ایستگاه اطلاع رسانی شهرداری در ورودی شهر و توزیع نقشه و بروشور لازم ، حجم سنگین میهمانان نوروزی را به سمت داخل شهر و راه های مواصلاتی هدایت خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group