شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: 110 برنامه برای دهه فجر توسط سپاه ناحیه این شهرستان پیش‌بینی شده است.

 

 

سرهنگ پاسدار عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: این برنامه‌ها در دهه مبارک فجر در 32 محور و در رده‌های مقاومت بسیج شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و همایش‌های بصیرتی و سیاسی اجرا خواهد شد.

 

وی نواختن زنگ انقلاب و برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری سلسله نشست‌های سیاسی بصیرتی با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مراسم جشن ورود امام راحل را بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه ساوه در دهه فجر عنوان کرد.

 

حسینی برگزاری مراسم جشن انقلاب، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، عطرافشانی قبور شهدا، محفل انس با قرآن و برگزاری یادواره شهدا، ویزیت رایگان بیماران، دیدار با بازنشستگان سپاه، مسابقات فوتسال، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و صبحگاه مشترک دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این شهرستان دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: هر چه میزان مشارکت و حضور مردم در برنامه‌ریزی، برگزاری و اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر بیشتر و پر رنگ‌تر باشد، اثربخشی و موفقیت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 

سرهنگ حسینی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری به جوانان و نوجوانان دانست و گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح بین‌المللی مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های فرزندان این ملت بوده و باید ماهیت انقلاب و دهه فجر به خوبی معرفی و تبیین شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group