شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار ساوه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پارک بانوان شهر ساوه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

کامران جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی افزود: عملیات اجرایی این پارک به مساحت هفت هکتار  از سال 91 آغاز شده و با اجرای شش هزار مترمربع کف‌پوش و دو کیلومتر جدول‌گذاری شامل فضای سبز، پارک جنگلی، پیست اسکیت، زمین بسکتبال، زمین والیبال ساحلی، زمین بازی کودک و سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

 

وی با بیان اینکه این طرح با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به اتمام رسیده است، اضافه کرد: برای امنیت خاطر بانوان در این پارک به طول یک کیلومتر در ارتفاع چهار متر دیوارهای بتنی کار شده است.

 

وی در ادامه از تکمیل و بهره‌برداری از فاز نخست پارک 55 هکتاری فدک در این شهر خبر داد و افزود: طراحی این پارک از سال 89 آغاز شده و با انجام عملیات اجرایی فاز نخست آن با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی بازسازی و مرمت میدان معصومیه، بهره‌برداری از چهار فضای سبز محله‌ای، پروژه هدایت آب‌های سطحی و جدول‌گذاری و اجرای کف‌پوش در نقاط مختلف شهر را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در این ایام دانست.

 

شهردار ساوه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر طرح‌های در دست اقدام توسط شهرداری و سازمان‌های تابعه گفت: مهمترین طرح احداث اولین تقاطع غیر همسطح در تقاطع بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید رجایی است.

 

وی ادامه داد: این طرح که مصوبه شورای اسلامی شهر را نیز دارد به عنوان یکی از نیازهای حیاتی شهروندان در روان‌سازی ترافیک و کاهش سوانح و تصادفات در این مسیر نقش بسزایی خواهد داشت.

 

وی تعریض خیابان شریعتی حد فاصل بیمارستان 17 شهریور تا پمپ بنزین سیادتی را از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری بیان کرد و افزود: کم عرض بودن این مسیر و تردد زیاد خودروها از طرفی و نیز وجود پمپ بنزین و نیز بیمارستان تخصصی 17 شهریور در این خیابان از طرف دیگر موجب بروز ترافیک‌های سنگین در خیابان اصلی شهر می‌شد.

 

وی اضافه کرد: از این رو شهرداری موضوع تعریض این خیابان با به تملک درآوردن املاک در این مسیر را در دستور کار قرار داده و عملیات تخریب آنها آغاز شده است.

 

شهردار ساوه در ادامه، نبود پارکینگ‌های طبقاتی در این شهر را یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد ترافیک‌های سنگین دانست و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده نسبت به برطرف کردن موانع قانونی و حقوقی عملیات احداث یک پارکینگ طبقاتی در نواحی مرکزی شهر اقدام می‌شود.

 

جوادی همچنین از ساماندهی بازار روزهای شهر به عنوان دیگر اقدام شهرداری یاد کرد و افزود: به همین منظور به زودی عملیات کلنگ‌زنی مکان دائمی برای بازار روز در مجاورت ایستگاه آتش‌نشانی واقع در میدان جهاد آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group