شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024
معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: همزمان با دهه فجر 24 پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح شهرداری شهر آوه و برگزاری جشن ارتقای روستای آوه به شهر، بهره‌برداری از ساختمان اورژانس بیمارستان شهید مدرس، راه‌اندازی شعبه دوم تأمین اجتماعی، گازرسانی به شش روستای بخش مرکزی و افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی است.
 
وی از بهره‌برداری از چند طرح عمرانی توسط شهرداری ساوه در این ایام نیز خبر داد و افزود: در ایام‌الله دهه مبارک فجر همچنین تعداد 253 طرح مخابراتی در بخش‌های نوبران، بخش مرکزی و شهر ساوه به بهره‌برداری رسیده و شهروندان از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغالزایی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت روزافزون شهرستان ویژه ساوه خواهد داشت.
 
فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه برای ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان استوار به راه خود ادامه می‌دهد و هر روز نیز به دستاوردهای بزرگی دست می‌یابد.
 
وی نظام اسلامی را از مقتدرترین نظام‌های جهانی دانست و تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم تحقق پیدا کرده است.
 
آزاد در پایان از آمادگی کامل اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه مسئولان آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان دارند.
 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group