پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

شهرستان ساوه برخوردار از بیش از ۴۰۰ اثر تاریخی است که تاکنون ۱۳۰ اثر از این تعداد، در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه معرفی شد

خیرین و فعالان اقتصادی ساوه در جشن گلریزانی که دیشب برگزار شد، افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد متعهد شدند.

معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی ساوه گفت: بر اثر وقوع جبهه هوای سرد، متاثر از بارش برف و باران، بخشی از کشاورزی این شهرستان خسارت دید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: منابع مالی برای تسریع انتقال سهم آب ساوه و زرندیه از سد کوچری در سال آینده تقویت خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: با برگزاری دوره‌های مهارتی، هر کمپ این شهرستان باید به یک کارگاه آموزشی و ایجاد اشتغال متناسب با نیاز و مهارت معتادین تبدیل شود.

مدیر امور منابع آب شهرستان ساوه با اشاره به اینکه حجم آب ذخیره شده در دریاچه سد الغدیر به ۱۱ درصد رسیده است، گفت: بارش‌های اخیر تاثیر چندانی در آبگیری این سد نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که با تهدید در فضای مجازی، باعث ایجاد رعب و وحشت همشهریان شده بود در این شهرستان خبر داد.

«حجت الاسلام محمد سبزی» با  18 هزار و 88 رای از تعداد آرا صحیح 87 هزار و 457 رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه برای بار دوم و به مدت چهار سال دیگر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group