پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

فرماندار ساوه گفت: پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تشدید می شود.

علی میرزایی امروز دوشنبه سوم آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات نشستی که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و برخی مسئولان در منطقه امامزاده یحیی(ع) موسوم به محله پیغمبری‌ها با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی این منطقه برگزار شد، اشاره و اظهار کرد: رفع مشکلات مناطقی از شهر که با آسیب های اجتماعی مواجه هستند از جمله برنامه های سپاه ناحیه ساوه در هفته بسیج است و بر این اساس این جلسه مصوبات خوبی را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: مقرر شد تا شورای اسلامی و شهرداری ساوه نسبت به اصلاح فضای محیطی نظیر سنگفرش معابر و محوطه امامزاده اقدام کنند. همچنین با تعامل اداره اوقاف و میراث فرهنگی موضوع مرمت امامزاده در دستور کار قرار می گیرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: موضوع مهم پاکسازی و عاری کردن این منطقه از افرادی که اقدام به شرارت کرده و آسیب‌های اجتماعی را بوجود می‌آورند از مهمترین مصوبات بود که مقرر شد نیروی انتظامی نسبت به پاکسازی این نقطه آلوده و جرم خیز شهر اقدام کند.

وی طرح اداره بهزیستی و کمیته امداد درخصوص تقویت مرکز نیکوکاری و طرح کمک مومنانه را از دیگر مصوبات دانست و افزود: اجرای طرح‌های جهادی سپاه در حوزه فرهنگی با تقویت فعالیت پایگاه مقاومت از دیگر مصوبات بود.

میرزایی خواستار اقناع افکار عمومی برای تقویت بنیان های فرهنگی توسط متولیان امر شد وافزود: مصوبات این نشست تا بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: برنامه "هر پایگاه یک خدمت" از جمله برنامه‌های هفته بسیج است که این برنامه در محله امامزاده یحیی(ع) برگزار و مطالبات مردم در حوزه آسیب‌های اجتماعی مطرح شد و تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.

سرهنگ حجت‌الله دستجانی به تعهداتی که مسئولان در این نشست برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دادند اشاره کرد و افزود: مصوبات جلسه با پیگیری پایگاه مقاومت و شورای محله به سرانجام خواهد رسید.

در ادامه مسئولان شهرستان با حضور در کوچه‌ها و معابر این منطقه از نزدیک مشکلات موجود و آسیب‌های اجتماعی را بررسی کردند و برای برون رفت از آن راهکارهای لازم اندیشیده شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group