جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان خادم ملت اجازه نخواهیم داد افراد نالایقی که بخواهند به بیت‌المال دست درازی کنند و سر کار آیند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ساوه گفت: مسئولیت‌ها ابدی و ماندگار نیست و تغییرات مدیریتی امری بدیهی است.

محمدرضا منصوری در ادامه به بعد نظارتی نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: نظارت نمایندگان بر حسن اجرای قوانین با مشارکت بدنه مدیریتی کشور زمینه‌ساز پیشرفت روزافزون خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر خطایی از یک نماینده سربزند برای مردم حوزه انتخابیه خوشایند نیست. اشتباهات فردی موجب از بین رفتن برکت در جامعه می شود. باید قانون را درست انجام داد تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت با دوری از فساد حرکت کند.

منصوری تاکید کرد: به عنوان خادم ملت اجازه نخواهیم داد افراد نالایقی که بخواهند به بیت‌المال دست درازی کنند بر سر کار بیایند.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات بهاروند فرماندار پیشین ساوه از فرماندار جدید خواست تا تمام هم و غم خود را برای حل مشکلات و توسعه شهرستان بکار بندد.

به گزارش ایسنا، در این آیین فرماندار پیشین ساوه نیز با تأکید بر پرهیز از اختلاف در خدمت به مردم گفت: با هم‌افزایی و اتحاد می‌توان به مردم خدمت صادقانه و خالصانه کرد.

محمد بهاروند افزود: خدمات بسیاری در طول مدت زمان مسئولیتی خود در این شهرستان با کمک مردم و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

وی بیان کرد: در مدت زمانی که فرماندار ساوه بودم تلاش کردم جایگاه مسئولین و مردم در شهرستان محفوظ بماند و به دنبال تقویت جایگاه خدمتگزاران مردم بودم.

وی گفت: همواره کوشش کردم مدافع حقوق مردم و مجری صحیح قانون باشم و منطبق با قانون و موازین اسلامی با تاکید بر مصالح کشور به مردم خدمت کنم.

در این مراسم فرماندار جدید ساوه نیز گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که با تدبیر امام و حمایت مردمی شکل گرفت.

علی میرزایی افزود: رهبری، دین و مردم سه عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود که امام بر نقش مردم همواره تاکید داشتند. براین اساس نقش مردم محوری‌ترین عامل در پیروزی انقلاب بود و حضور حماسی مردم همواره موجب اعتلای نظام اسلامی است.

وی در ادامه از ساوه به عنوان شهری با تمدن بالا یاد کرد و افزود: این شهرستان در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش خود را به خوبی ادا کردند.

میرزایی با تأکید بر ایفای نقش ساوه در اقتصاد ملی گفت: ترسیم نقشه راه و برنامه عملیاتی موجب اعتلای این سرزمین خواهد شد.

در این مراسم از زحمات محمد بهاروند به عنوان فرماندار پیشین ساوه قدردانی و علی میرزایی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه جدید ساوه معرفی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group