پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

استاندار مرکزی گفت: توصیف و تحلیل ساوه بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی آن اجحاف است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده در آئین تکریم و معارفه فرماندار ساوه اظهار کرد: ساوه از شهرستان‌های شاخص استان در تعداد پروژه‌های بهره‌برداری در دهه فجر با ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان و با ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر است که به کمک فعالان اقتصادی و مردم این شهرستان و با حمایت دولت محقق شده است.

وی بیان کرد: ساوه در تولیدات کشاورزی و محصولات باغی و زراعی در کنار بخش صنعت سرآمد کشور و جزو مناطق منحصر بفرد است و به عنوان سرزمین طلایی و زرخیز کشور با مردمی نجیب و کارآفرین معروف است.

وی افزود: افتتاح این تعداد پروژه نشان از حیات اقتصادی و پویایی این منطقه استراتژیک کشور دارد، از این رو تحلیل ساوه بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی صحیح نیست و به هیچ وجه نمی‌توان ساوه را بدون این ظرفیت‌ها سنجید و اگر چنین شود اجحاف در حق این منطقه صورت گرفته است.

آقازاده با تأکید بر درک درست از جایگاه ساوه در حوزه‌های گوناگون گفت: ظرفیت‌های ساوه بسیار بالاست و مردم و فعالان اقتصادی همواره باید برای اعتلای این شهر تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر مسئولی که توفیق خدمت در ساوه یافت باید ظرفیت‌های این شهرستان را به خوبی بشناسد، افزود: فرماندار پیشین ساوه به خوبی ظرفیت این شهرستان را درک کرده بود و در جهت فعلیت بخشیدن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه اهتمام جدی داشت.

وی همراهی با فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران را از ویژگی‌های مهم فرماندار سابق ساوه دانست و افزود: به دلیل برخی محدودیت‌های قانونی از خدمات وی در ساوه محروم شدیم و قطعا از تجربیات ارزشمند بهاروند در ادامه مسیر بهره خواهیم برد.

وی به رویکرد دولت در انتخاب فرمانداران و بخشداران از بدنه وزارت کشور اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد سهم نیروهای ساوجی در سطوح مختلف مدیریتی استان افزایش یابد و انتظار مردم ساوه در این خصوص بسیار بجاست و قطعا این نگاه عادلانه را در حوزه مدیریتی استان ایجاد خواهیم کرد.

استاندار مرکزی از فرماندار جدید به عنوان یک نیروی متعهد و متخصص با سابقه مدیریتی در سطوح مختلف به ویژه در فرمانداری سایر شهرستان‌های استان یاد کرد و افزود: امیدواریم فرماندار جدید با تجربه کافی ادامه‌دهنده خدمات فرماندار پیشین باشند.

وی مردم‌محوری در امور را اولویت کاری فرماندار جدید دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع و تلاش برای حل مشکلات به ویژه تعامل با کارآفرینان و صنعتگران و کشاورزان باید در راس امور باشد.

آقازاده افزود: دولت همه تلاش خود را برای تحقق وعده‌های بکار بسته است، اما در شرایط کنونی به دلیل بدعهدی آمریکا و ایادی وابسته به آن به خصوص در موضوع برجام موجب شده است که دولت نتواند وعده‌های خود را به طور کامل عملی کند.

وی افزود: در چهل سال گذشته ملت ایران همواره شاهد بدعهدی‌ها و توطئه‌افکنی‌های دشمنان بوده است که با وحدت و اتحاد می‌توان این توطئه ها را خنثی کرد.

وی در پایان با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران از همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی یک‌دل و متحد هستند و حضوری معنادار را به نمایش خواهند گذاشت و دشمنان را در عملی کردن توطئه‌های خود مبنی بر انشقاق و اختلاف بین مردم و مسئولین ناامید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در این آیین امام جمعه ساوه نیز گفت: صداقت مهمترین مطالبه مردم از مسئولان است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید مشکلات آنان به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group