جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رنو ساخت ایران در سال حمایت از کالای ایرانی وارد بازار می‌شود.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، بیان کرد: با ساخت قطعات رنو در داخل کشور و در سالی که به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است شاهد تولید و عرضه خودروی رنوی ایرانی در کشورمان خواهیم بود که به رونق تولید ملی در صنعت خودرو کمک شایانی خواهد کرد.

وی صادرات خودروی رنوی تولید ایران را از جمله برنامه ‌ های پیش بینی شده در جریان استقرار این صنعت خودروسازی در داخل کشور بیان کرد و گفت: طبق توافق بعمل آمده صادرات خودروی رنو به کشورهای آسیایی و خاورمیانه و سایر کشورها از ایران انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودروهای قدیمی تولید شده در این شرکت خودروسازی را از جمله تعهداتی بیان کرد که در قرارداد تنظیمی درج شده است و گفت: این کارخانه متعهد به تولید خودروی جدید مدل 2018 با طراحی ایرانی است.

وی با اشاره به امضای قرارداد سرمایه‌گذاری خودروسازان فرانسوی برای تولید رنو ساخت ایران در ساوه، اظهار کرد: با انجام کارهای نهایی طی روزهای آینده در سه ماهه نخست سال جاری شاهد راه‌اندازی این کارخانه در ساوه خواهیم بود.

منصوری سرمایه‌گذاری شرکت رنوی فرانسه را به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری صنعت خودرو ایران توصیف کرد و افزود: سرمایه‌گذاری شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در ساوه پس از سرمایه‌گذاری توتال فرانسه به عنوان مهمترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور زمینه ایجاد بیش از 6 هزار نفر اشتغال در ساوه را فراهم می کند و موجب رشد درآمد شهرستان خواهد شد.

وی به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در شرکت "بن رو" برای سرمایه‌گذاری رنوی فرانسه اشاره کرد و گفت: برخورداری از سالن رنگ مجهز از جمله مزیت‌های این شرکت خودروساز در ساوه است که از توانایی لازم برای رنگ کردن خودروهای لوکس نظیر رنوی فرانسه برخوردار است و پروسه تولید خودرو را تسریع می‌بخشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group