پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

برنج از مواد پایه در آشپزی ایرانی و اغلب اوقات در سفره غذای ما حاضر است. گرچه نحوه پخت آن ممکن است در مناطق مختلف تفاوت‌هایی داشته باشد، چه به صورت کته و چه آبکش‌شده، اگر از وعده غذایی که برای آن تهیه ‌شده است اضافه‌تر باشد، گرم کردن دوباره‌اش به توجه و دقت نیاز دارد تا سلامت ما را به خطر نیندازد.

دنیای تک فرزندی چالش های زیادی دارد و آشنایی والدین بویژه زوج‌های جوان با این چالش‌ها ضروری است و می‌تواند بر تصمیم آنها درخصوص داشتن فرزندان بیشتر تاثیر بگذارد.

قهوه نوشیدنی سالم است و بر اساس نتایج علمی همه ما باید حداقل سه فنجان در روز قهوه بنوشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شکست بیماری سرطان بستگی به این دارد که بیماری در چه مرحله‌ای کشف و شناسایی شود.

یک پزشک جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عارضه سندرم کانال کارپال زمانی ایجاد می‌شود که یکی از اعصاب اصلی دست، به نام عصب مدیان در مچ تحت فشار قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه تاکید بر اینکه در مسیر پیشگیری از پوکی استخوان، از افسردگی غافل نشوید، گفت: تراکم توده استخوانی در خانم‌هایی با تاریخچه افسردگی ماژور، کمتر و سطوح هورمون کورتیزول که با از دست دادن استخوان مرتبط است در آنها بیشتر است.

بر اساس نتایج مطالعه جدیدی که مجله‌ «ای‌آرجی اوپن ریسرچ» منتشر کرده‌ است، مصرف سبزیجات برگ‌دار مانند بروکلی و اسفناج که از ویتامین K (ویتامین کا) سرشارند به سلامت ریه کمک بسیاری می‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استان مرکزی از نظر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شرایط آرامی را سپری کرده و ابتلا به این بیماری در حال حاضر از تب و تاب افتاده است.

یک کارشناس ارشد روانشناس بالینی معتقد است که هر خانواده به یک روانشناس نیاز دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group