شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

ارسال ۸۰ تانکر یک هزار لیتری آب از استان مرکزی به سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استان مرکزی همچون گذشته در کنار مردم خوب استان‌های دیگر است که در راستای حل مشکلات آب مناطق سیستان و بلوچستان امروز ۸۰ تانکر یک هزار لیتری که کمک‌های مردمی استان مرکزی بود از طریق راه آهن تهران به این استان ارسال شد تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کنند.

ارسال  ۸۰ تانکر یک هزار لیتری آب از استان مرکزی به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در آیین ارسال کمک‌های مردمی و خیرین استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سپاه و بسیج علاوه بر انجام رسالت‌ها و وظایف ذاتی خود و اقدامات در راستای خدمت صادقانه به مردم از ابتدای بیماری کرونا برای کنترل و کاهش آسیب‌های بیماری در سراسر کشور پای کارآمده و با به کارگیری بسیج مردمی و ظرفیت‌ها بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: از سال گذشته با توجه به احساس نیازی که در مناطق محروم جنوب کشور دیده شد و اعلام آمادگی مردم و خیرین استان مرکزی، کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت و کمک‌های مردمی در کنار گروه‌های جهادی به این مناطق در طی مقاطع مختلف اعزام شدند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در طی مراحل مختلف ارسال کمک‌ها، تاکنون بیش از ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب وسایل، کالا و سایر تجهیزات لازم به مناطق محروم سیستان و بلوچستان ارسال شده و این اقدام همچنان ادامه خواهد داشت.

کریمی گفت: علاوه بر ارسال کمک‌های مردمی و بسیج به مناطق محروم سیستان و بلوچستان در طی یکسال گذشته، گروه‌های جهادی به طور مستمر و مقطعی برای انجام اقدامات عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و خدمات دیگر در آنجا حضور پیدا کرده‌اند که منشا آثار و خیرات فراوانی بوده‌اند، به طور مثال در بخش عمرانی بیش از ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث شده و بیش از ۲۰ واحد مسکونی تعمیرات اساسی در آنها انجام شده و سایر اقدامات در راستای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا نیز در دستور کار بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به مشکل کم آبی که متاسفانه مشکلاتی را ایجاد کرده برای رفع مشکلات سپاه و بسیج با همه توان در این راستا ظرفیت‌‌ها را پای کار آورده است، تامین آب پایدار در مناطق سیستان و بلوچستان از دغدغه‌های مهم سپاه و بسیج است که سپاه‌های استانی با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند برای تحقق این مسئله همه توان را پای کار آورده‌اند.

کریمی تاکید کرد: استان مرکزی همچون گذشته در کنار مردم خوب استان‌های دیگر است که در راستای حل مشکلات آب مناطق سیستان و بلوچستان امروز ۸۰ تانکر یک هزار لیتری که کمک‌های مردمی استان مرکزی بود از طریق راه آهن تهران به این استان ارسال شد تا بتواند بخشی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

به گفته وی مردم استان مرکزی در بحران‌‌های گذشته همچون سیل و زلزله همواره نشان داده‌اند آماده هرگونه مجاهدت و ایثار برای هموطنان خود در سایر استان‌ها هستند و در این شرایط هم در کنار مردم عزیز سیستان و بلوچستان خواهند بود.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group